נדל"ן ותשתיות

השקיעה 2,000 דולר בדירת Airbnb ועשתה מיליונים - זו השיטה

עובדת שכירה באחת האוניברסיטאות בארה"ב הציעה לשכן שלה לשפץ את האסם ליד ביתו באלפיים דולר בלבד. כך הפכה את המיקום לאחד המבוקשים ביותר ב-Airbnb והיום היא עושה מיליונים - כך פעלה
מערכת ice |  1
airbnb (צילום unsplash, pixabay)
מי מאיתנו לא רוצה לעשות הרבה כסף מיוזמה פרטית ורווחית יותר מאשר העבודה הסדירה שלנו? אפילו שזה החלום עבור לא מעט יזמים צעירים ואזרחים מן השורה, הדרך מחלום למציאות היא ארוכה והרבה פעמים כמעט בלתי אפשרית. לא כך היה עבור ג'יימי אינלואו מווירג'יניה שהצליחה למרות כל הסיכויים.
אינלואו עד לאחרונה הייתה עובדת במשרת שכירה באוניברסיטת וירג'יניה בארה"ב. לפני מספר שנים השכן שלה סיפר לה כי יש לו אסם סמוך לבית שהוא עצלן מדי להשקיע בו. אינלואו, נשואה ואם לפעוט, הציעה לו שישלם לה אלפיים דולר בלבד כדי להפוך את האסם לבית אירוח קטן שניתן להשכיר דרך Airbnb והם יחלקו את הרווחים חצי-חצי.
במהרה בית האירוח הקטן הזה היה מלא עד אפס מקום מבחינת הזמנות. אינלואו והשותף שלה החליטו למצוא דירות נוספות שאפשר לשדרג ולהציע לשכירות. במהרה מחלטורה צדדית וחביבה, אינלואו הקימה עסק שמנהל כיום לא פחות מ-119 בתי אירוח ברחבי המדינה ומרוויח כ-2.28 מיליון דולר בשנה.
אז איך ג'יימי עשתה את זה? ובכן, לצד היותה מכורת לא קטנה לעבודה, היא הבינה כבר בתחילת הדרך איך להקפיץ את העסק. אינלואו הבינה שכדאי לתת לגוגל לעשות העבודה ולכן שכרה חברה שתקדם את ביתה האירוח החדש ששיפצה בגוגל. לאחר מכן היא שמה לב שיש משפיענית מקומית שמשתפת תכנים של בית האירוח וכך היא חברה אליה תמורת חופשה חינמית בבית האירוח.
כאמור, רק כחודשיים לאחר השקת בית האירוח הוא כבר מוזמן מראש להרבה זמן קדימה ולכן אינלואו החליטה להשקיע במיקום נוסף. אף שהמיקום החדש הושק בשיא הקורונה - ההזמנות היו מלאות גם הן.
אינלואו מעידה כי בהתחלה היא שמרה לעצמה רק 10 אלף דולר לשנה מכל העבודה הזו. את זו האחרונה היא ביצעה במקביל למשרה הרגילה שלה ולשירותי הייעוץ שהיא מעניקה. בעזרת ההשקעות הנוספות היא התפטרה ממשרתה והקימה את החברה "בי סטיל גייטווייז". היום בעלה והיא מנהלים את העסק בהצלחה רבה, ועכשיו ג'יימי מעידה כי היא משלמת לעצמה משכורת סדירה של כ-72 אלף דולר בשנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    119 דירות ומשלמת לעצמה רק 50$ לחודש מכל דירה?! (ל"ת)
    עוד 1 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור