נדל"ן ותשתיות

מהפכה בירושלים: מאות דירות חדשות בפרויקט פינוי בינוי ענק בקטמון

אושרה התוכנית של קבוצת איציק תשובה לפינוי בינוי ברחוב בן זכאי בשכונת קטמון בירושלים, הכולל הריסה של 56 יחידות דיור בבנייני רכבת ישנים, ובנייה של 210 יח"ד חדשות בשני מגדלי מגורים בני 16 ו-30 קומות, כשבקומות הקרקע ייבנו שטחי תעסוקה, מסחר ומבני ציבור
מערכת ice | 
תוכנית בן זכאי ירושלים (צילום יגאל לוי אדריכלים ומתכנני ערים)
הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז ירושלים אישרה להפקדה את התוכנית של קבוצת איציק תשובה לפרויקט פינוי בינוי ברחוב בן זכאי בשכונת קטמון בירושלים, הכולל הריסה של 56 יחידות דיור בבנייני רכבת ישנים, ובנייה של 210 יח"ד חדשות בשני מגדלי מגורים בני 16 ו-30 קומות, כשבקומות הקרקע ייבנו שטחי תעסוקה, מסחר ומבני ציבור.
תמהיל הדירות בפרויקט מגוון, ויכלול דירות בנות 2-5 חדרים ופנטהאוזים. על התכנון אחראי משרד האדריכלים "יגאל לוי אדריכלים". החברה השיגה את הסכמת רוב בעלי הדירות במתחם, אשר חתמו כבר על הסכמי פינוי בינוי עם החברה. 
לפי החלטת הוועדה, מתוך כלל יחידות הדיור, 42 יח"ד יהיו דירות קטנות של עד 55 מ"ר. התוכנית כוללת גם הקמת אשכול מעונות-יום, בית כנסת, ושטחים עבור שימושי קהילה. כמו כן, התוכנית מציעה הקמת מעבר עבור הולכי רגל המחבר בין מפלסי הרחובות הסמוכים באופן נגיש. הוועדה המחוזית הפקידה את התוכנית וקבעה כי "היא תואמת את מדיניות התכנון בהתחדשות עירונית ומציעה מתווה ראוי להתחדשות הכוללת את חידוש הבינוי והמרחב הציבורי". 
לדברי ויקטור חביב, מנכ"ל קבוצת איציק תשובה, "אנו שמחים על אישור התוכנית ונפעל לבניית פרויקט איכותי אשר ישנה לטובה את פני השכונה. שכונת קטמון בירושלים עוברת תנופת התחדשות בימים אלה וצפויה להמשיך להתפתח. אנו רואים בהתחדשות עירונית כמנוע צמיחה מרכזי של החברה ובכוונתנו להרחיב את פורטפוליו הפרויקטים שלנו בתחום זה. ההתחדשות היא הכלי המרכזי למיגון התושבים מפני רעידות אדמה ומפני סכנות קריסה של מבנים רעועים, כמו גם הדרך העיקרית ליצירת היצע גדול יותר של דירות לשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה