נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות בעיר המבוקשת: זה הפרויקט החדש שיקום

בוני התיכון תקים כ-480 יחידות דיור ביבנה: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה המליצה על הפקדת תוכנית לפרויקט התחדשות עירונית בעיר, על פי הערכות החברה, ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערכות בכמיליארד שקל
מערכת ice | 
נדל"ן בישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pixabay)
חברת בוני התיכון מדווחת הבוקר (שלישי) כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה יבנה החליטה להפקיד בתנאים את תוכנית בניין עיר (תב"ע) שהגישה בוני התיכון, לפרויקט התחדשות עירונית ברחוב דואני בעיר.
על פי התוכנית,  בוני התיכון תפנה 12 מבני מגורים טוריים ישנים, הכוללים 96 יחידות דיור, ותקים 8 בנייני מגורים חדשים בני 16-19 קומות שיכללו בסך הכול כ-480 יחידות דיור, כ-2,000 מ"ר מסחר וכ-480 מ"ר לבניית גני ילדים. על פי הערכות החברה, היקף ההכנסות הצפוי מפרויקט זה הינו כמיליארד שקל (הכוללים מע"מ).

החברה החלה את החתמות הדיירים על הסכם פינוי בינוי בחודש במאי 2020, ועד למועד הדיווח חתמו כ-69% מבעלי הזכויות במתחם. החברה מבהירה כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה יבנה הינה ועדה עצמאית מוסמכת ואישור התוכנית נמצא בסמכותה, ללא צורך באישור הוועדה המחוזית. 
עו"ד רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית: "יבנה זוכה בשנים האחרונות להגירה חיובית ומושכת אליה אוכלוסייה חזקה ומשפחות צעירות ואנו מקדמים בה מספר פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי העיר. פרויקט מתחם דואני יציע שמונה בניינים חדישים באיכות תכנון גבוהה עם תמהיל מגוון של דירות בגדלים שונים ובסטנדרט גימור גבוה. הפרויקט ישדרג את הרחוב המרכזי בעיר ויכניס בו חיים עירוניים, עם הוספת שטחים ירוקים, שטחי ציבור בנויים וחניות, לרווחת התושבים ויביא לחידוש הליבה האיכותית של יבנה. בזכות הרוח הגבית שמעניקה לנו עיריית יבנה, אשר שמה לנגד עיניה את רווחתם של תושבי העיר וחידוש פני העיר, הפרויקט יוצא לדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה