נדל"ן ותשתיות

הבית היקר בישראל נחשף: מה תקבלו ב-62 מיליון שקל?

ברחוב אריה בן אליעזר בהרצליה פיתוח ניצב בית פרטי ענק על שטח של 800 מ"ר, בו 8.5 חדרים וגינה המקיפה אותו בגודל משוגע של יותר מדונם - 1.050 מ"ר ליד דיוק. יש בנכס גם שתי מרפסות ושתי חניות פרטיות בטאבו. ומה הנכס הזול בישראל?
מערכת ice | 
הבית היקר בישראל (צילום יד 2)
יש לכם 62 מיליון שקל? מזל טוב, אתם יכולים להפוך לבעלים של הנכס הכי יקר בישראל שעומד כרגע למכירה ביד 2. מה תקבלו במסגרת הסכום המטורף שתאלצו לשלם עבור ווילת הפאר בהרצליה פיתוח? שימו לב.
ברחוב אריה בן אליעזר בהרצליה פיתוח ניצב בית פרטי ענק, על שטח בגודל 800 מ"ר, ובו 8.5 חדרים, לכנס גינה המקיפה אותו בגודל משוגע של יותר מדונם - 1.050 מ"ר לייתר דיוק. כמו כן, בנכס שתי מרפסות ושתי חניות פרטיות בטאבו.
תיווך א. א. יפית מציג את הנכס כך: "בית מפואר במיקום מעולה בהרצליה פיתוח, שקט וקרוב לים, ליד בית הכנסת הגדול". עוד צוין כי בבית יש ממ"ד, וכי הנכס משופץ ולו אפילו מעלית למעבר בין הקומות.

ומהו הנכס הזול ביותר שעומד למכירה?  דירת 1.5 חדרים בחיפה בגודל 15 מ"ר, בקומה שלישית ברחוב רבי שלום שרעבי 5, בשכונת נווה פז והיא עולה רק 450,000 שקל. יש גם מרפסת קטנה, בבניין עצמו יש 8 קומות בסך הכול. כמו כן, ישנו מיזוג אוויר, דוד שמש, מעלית, גישה לנכים ואפילו ממ"ד.
בפירוט הנכס נכתב: "ללא תיווך! תשואה טובה בבניין חדש המיועד למעונות סטודנטים, יחידת סטודיו - חדר + חצי חדר רחצה, מרפסת עם נוף פתוח לחזית, שני כיווני אוויר, מזגן עילי, ממ"ד קומתי צמוד. במיקום מרכזי בעיר, בסמוך למכללה, לטכניון ולתחבורה הציבורית. אין בשלב זה טופס 4 או תאריך אכלוס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה