נדל"ן ותשתיות

הבית היקר בישראל נחשף: מה תקנו ב-58 מיליון שקל?

פנטהאוז בגודל 350 מטר בנוי, עם 7 חדרים, 3 מרפסות ושתי חניות מציע סטנדרט גבוה במיוחד למעושר שיקנה אותו יעלה לכם סכום עתק, אבל מה תוכלו לקנות רק ב-450 אלף שקל?
כפיר אדר |  1
הבית היקר בישראל (צילום הרובע תיווך יד 2)
הבית היקר ביותר שעומד למכירה כרגע בישראל, הוא פנטהאוז ממש על שפת הים בתל אביב בשווי של 58 מיליון שקל, כך עולה מיד 2. הנכס, שמשווק בבלעדיות על ידי סוכנות הרובע, בגודל 350 מטר בנוי, עם 7 חדרים, 3 מרפסות ושתי חניות מציע סטנדרט גבוה במיוחד למעושר שיקנה אותו.
הנס מתואר כך: "פנטהאוז על שפת המים. בסמוך לנמל יפו, העיר העתיקה, שוק הפשפשים, פארק מדרון ועוד... מוצע למכירה נכס מיוחד בעיצובו של מעצב העל ג'ורג'יו ארמני. כ 350 מ"ר בנוי המשתרעים על פני שלושה מפלסים ובנוסף 200 מ"ר שטחי חוץ הכוללים מרפסות עם נוף פנורמי לים ולעיר העתיקה, חצר ובריכת שחייה מחוממת עם ג'קוזי מובנה ועוד המון פיצ'רים. הפנטהאוז עוצב ברמה הגבוהה ביותר !! מעלית 2 חניות פרטיות ומחסן!".

ומה הנכס הזול ביותר העומד כרגע למכירה ביד 2? מדובר בדירת 2 חדרים בדימונה, שנמצאת בקומה ה-4 מתוך 4 ללא מעלית, בגודל של 50 מטר בלבד כששם הרחוב לא צויין על ידי סוכנות לבל אפ שמייצגת את המוכרים של הדירה.
הנכס מתואר באופן הבא: "דירת 2 חדרים במיקום פריים לוקיישן צמוד לדמרי סנטר חצי דקה הליכה מיקום מרכזי קרוב לקופת חולים , בתי ספר , בית כנסת מעולה להשקעה ומגורים", הנכס מוגדר כשמור, אבל אין בו מקומות חנייה בטאבו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה אנחנו במונטה קרלו? כולה ישראל. (ל"ת)
    הטירוף ממשיך בנדלן 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור