נדל"ן ותשתיות

הסוף לעומס באחד הכבישים הפקוקים בצפון? זו העיר ששודרגה

?כניסה חדשה לחצור הגלילית: הכביש מגיע מצומת הכניסה מכביש 90 עד כיכר השוק, ופתיחתו מציינת את השלמת השלב האחרון של "שער לחצור", המצטרף לפרוייקטים תשתיתיים נוספים בעיר
מערכת Ice |  4
חצור הגלילית (צילום ויקיפדיה)
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב, חנכה היום (שלישי) את כביש הכניסה החדש לחצור, המשלים את פרויקט התשתיות הגדול בתולדות היישוב. הכביש מגיע מצומת הכניסה מכביש 90 עד כיכר השוק, ופתיחתו מציינת את השלמת השלב האחרון של "שער לחצור", המצטרף לפרוייקטים תשתיתיים נוספים בעיר.
המיזם כולל פיתוח והסדרה של ציר הכניסה הראשי ליישוב, מדרכות חדשות, שביל הליכה, שדרוג תשתיות מים, חשמל וביוב, הרחבת צירי התנועה בדגש על נגישות ובטיחות, גינון, ריהוט רחוב ועוד. 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב: "אני שמחה במיוחד לחנוך את הפרויקט, שאותו ליוויתי מהרגע הראשון ועד לגזירת הסרט. בנובמבר 2020, במהלך הקדנציה הקודמת שלי במשרד התחבורה, החלטנו על תקצוב הפרויקט מסל פיתוח במסגרת הקול הקורא "שותפים לדרך", מצאנו כאן שותפים אמיתיים לדרך, ואני מברכת את תושבי חצור".
השרה רגב הוסיפה כי משרד התחבורה מקדם פיתוח של כניסה צפונית חדשה לחצור, וממשיך לקדם את מסילת הרכבת כרמיאל – חצור - קריית שמונה במסגרת מגה-פרויקט המסילה המזרחית, שתחבר את כל מדינת ישראל, מדן ועד אילת, ומהים התיכון עד הים האדום. 
"תחבורה היא פתח למוביליות חברתית, לגיון תעסוקתי, לחיבור למוסדות השכלה גבוהה ומרכזי בריאות, למשיכת תושבים חדשים. אנו ממשיכים לבנות כבישים ומחלפים, אבל רק תחבורה ציבורית יעילה ובמרכזה מערכות להסעת המונים יוציאו אותנו מהפקקים. לשם כך אני מקדמת את מהפכת התעריפים "צדק תחבורתי", ומשקיעה בתשתיות התחבורה הציבורית."
ביקור השרה רגב בחצור החל הבוקר באירוע חגיגי של גזירת הסרט לצד ראש המועצה, ונמשך בסיור ביישוב ופגישת עבודה. השרה ציינה את התרשמותה מהפיתוח המאסיבי של חצור, שדרוג התשתיות ושיפור חזות העיר.
ראש מועצת חצור, שמעון סויסה: "אני מודה בשם כל התושבים לשרה מירי רגב שהגיעה לכאן לחנוך איתנו את כביש הכניסה החדש, ומקווה כי יעלה בידה לקדם את מסילת הרכבת לחצור וקריית שמונה, אשר תזניק את היישוב קדימה. אנחנו כאן לסייע להמשך ההתפתחות והצמיחה של היישוב הנהדר הזה, ויודעים שיש לנו שותפה נאמנה שרוצה בהצלחתנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הבעיה האמיתית קיימת עדיין
    ארטיום 03/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכביש הזה לא ישנה כלום הוא כמעט באותו גודל של כביש הגישה המקורי הבעיה בכביש הזה היא לא הכניסה לחצור הבעיה האמיתית היא הכניסה לראש פינה יש שם רק כניסה 1 ומדובר ברחוב יחסית צר שלא יכול להכיל כמות כ"כ גדולה של מכוניות (ואחוז מאוד גבוה של מכוניות נכנס לשם כי זאת גם הדרך לשכונות הצפוניות של צפת) על הכניסה לראש פינה תוך שניה נכנסים לרצף של שטח בנוי שיש בו כביש של נתיב 1 שהוא גם יציאה וגם כניסה וצמוד לתחנה מרכזית או יותר נכון לרחוב קטן עם 2 רציפים שנכנסות אליו גם מכוניות ויחד עם האוטובוסים שנכנסים ויוצאים בדיוק לאותו רחוב שבכל 100 מטר בו יש כיכר שמאט את התנועה ככה נוצר העומס בתוך ראש פינה הכל פקקים וזה גולש החוצה לצומת . הבעיה תפטר שיעשו לראש פינה כניסה נפרדת לשכונות ו1 לקניונים כמו בכרמיאל ותחנה מרכזית מסודרת שלא מתערבבת עם שאר התנועה לעומת ראש פינה בחצור לא הייתה בעיה כ"כ רצינית בכניסה כי לחצור יש 2 מקומות שאפשר להכנס ולצאת מהם 1 מהכנסה הראשית 2 דרך הכניסה לאזה"ת מול צומת מחניים ב300 מטר של הכניסה לחצור אין הרבה שטח בנוי והסתעפויות של רחובות שמהם יוצאת עוד תנועה ותחנה מרכזית מסודרת
    סגור
  • 3.
    כניסה לחצור
    פעיל חברתי 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כביש פוליטי מסיימים אותו לקראת בחירות כביש של חצי שנה עבודה לוקח 6 שנים רק בחצור
    סגור
  • 2.
    כפר תבור עפולה זה לא כביש זה גיהנום (ל"ת)
    שאולי 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    ברכות
    אבי פרי 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברכות למועצה על המשך קידום חצור
    סגור