נדל"ן ותשתיות

זקוקה לכסף? בריטני ספירס מכרה את ביתה בהפסד גדול

בריטני ספירס מכרה את אחוזתה בסכום של 10.1 מיליון דולר במזומן. הזמרת מכרה את האחוזה 9 חודשים בלבד לאחר שרכשה אותה ב-11.8 מיליון דולר. זו הסיבה למכירה המהירה
מערכת ice |  1
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם/ בריטני ספירס)
נראה שהצרות לא מפסיקות לרדוף אותה. בריטני ספירס מכרה את האחוזה שלה בקלבסס, קליפורניה, פחות משנה לאחר שרכשה אותה. "המטרה העיקרית שלנו במכירת הבית הייתה לעשות את זה כמה שיותר מהר וללא עיכובים", רמז ברייס פנל מקומפאס.
הזמרת שרכשה את האחוזה לפני פחות משנה ב-11.8 מיליון דולר, דרשה עבור הנכס 12 מיליון דולר. בסופו של דבר, האחוזה נמכרה בסכום נמוך משמעותית של 10.1 מיליון דולר במזומן.
"באופן היסטורי, בתים בשכונה הזו שיושבים בשוק יותר משנה, עוברים כמה ירידות מחירים עד למכירה. מצאתי קונה ותוך פחות משבוע הצלחנו לסגור עסקה במזומן", אמר פנל. "אנחנו מעדיפים לעשות מכירה בטוחה מאשר להסתכן במכירה נמוכה עוד יותר בעוד שנה מהיום, אחרי חודשים של עלויות והוצאות שנצברו".
ספירס ובעלה, סם אסגרי, רכשו את הבית בחודש יוני האחרון, אך עזבו אותו זמן קצר לאחר מכן וזאת לאחר שגילו כי האחוזה שיושבת על שטח של 3.6 דונם.
הבית שנמכר בעל מטבח גורמה, קולנוע ביתי עם מושבי עור, כספת, חדר משחקים, מזרקות, בריכת אריחי פסיפס, ג'קוזי, מפלים, ביתן ברביקיו ובית אירוח עם חדר שינה אחד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פסיכית
    אנונימי 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת חולת נפש מטומטמת
    סגור