נדל"ן ותשתיות

הבית החדש של ברנאר ארנו: ביתו של דה וינצ'י

לאיש העשיר בעולם, ברנאר ארנו, יש בית חדש. ביתו לשעבר של האמן הדגול לאונרדו דה וינצ'י עבר לידיו של ארנו תמורת סכום לא ידוע
מערכת ice | 
ברנאר ארנו (צילום wikimedia/ Carlo Dell'Orto, יוטיוב/ CNBC International)
לכרם של לאונרדו דה וינצ'י ולמעונו לשעבר במרכז העיר מילאנו יש בעלים חדשים. אחד שיודע דבר או שניים על ייצור יין. ברנאר ארנו, יו"ר ומנכ"ל ענקית היוקרה LVMH רכש את בניין המגורים המכונה Casa Degli Atellani, מבעליו הקודמים, צאצאי משפחות קונטי ופורטלופי. שווי העסקה לא דווח.
הבית נבנה בסביבות 1490 ונתרם לדה וינצ'י על ידי דוכס מילאנו, לודוביקו "איל מורו" ספוראצה, בשנת 1498 בזמן שהיה בעיר כדי לצייר את יצירת המופת שלו – "הסעודה האחרונה". לאחר שהחליף ידיים ובעלויות עם הזמן, בית המגורים במילאנו נרכש בשנת 1919 על ידי היזם אטורה קונטי, שעל חתנו, פיירו פורטלופי, הופקד על השימור.

הבית העירוני מהמאה ה-15 מסתיר בתוכו חצר בה נמצא הכרם של דה וינצ'י. בשנת 2015, לאחר ששוחזר בקפידה בשנת 2014, הוצג הכרם בן שני הדונם במהלך האקספו הבינלאומי שהתקיים במילאנו.
מאז פתיחתו מחדש, מבקרים ותיירים רבים מגיעים והמקום אף אירח מספר אירועים פרטיים, כולל תצוגות אופנה וקבלות פנים עם קוקטיילים.
ארנו, שהשווי הנקי שלו מוערך כעת ב-179.3 מיליארד דולר נכון לשבוע שעבר ונמצא במקום הראשון ברשימת האנשים העשירים ביותר בעולם, הוא בעל שליטה במותגי אופנה כמו דיור, לואי ויטון וז'יבנשי ואף מחזיק ב-26 חברות משקאות ובעל נכסים רבים ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה