נדל"ן ותשתיות

להב אל.אר מתרחבת באירופה: זו העסקה המסקרנת שנחתמה

להב אל.אר שבשליטת אבי לוי, חתמה על הסכם מחייב, בעסקה הזדמנותית ויצירתית, לרכישת נכס מסחרי המשרת את צורכי אוכלוסייה בגרמניה, בתמורה של כ-2.615 מיליון אירו
מערכת ice | 
סאמיט גרמניה (צילום יח"צ)
להב אל.אר שבשליטת אבי לוי, עדכנה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם מחייב, בעסקה הזדמנותית ויצירתית, לרכישת נכס מסחרי המשרת את צורכי אוכלוסייה בגרמניה, בתמורה של כ-2.615 מיליון אירו, משקף 774 אירו למ"ר בנוי (כ-2.9 מיליון אירו כולל הוצאות עסקה).
החברה רכשה נכס מסחרי ריק ברובו, והשכירה אותו לשוכרים איכותיים וחזקים, לתקופות ארוכות (כ-10 שנים), טרם החתימה לרכישת הנכס. כך שהנכס שנמכר כריק ברובו ובמחיר הזדמנותי, הפך למאוכלס ב-100%, ביום חתימת ההסכם ע"י החברה. שכ"ד השנתי בנכס מסתכם בכ-308.28 אלף אירו, המגלם תשואה לעסקה (CAP) של כ-11.79%, תשואה להון העצמי של כ-17.9% ותשואת .O.F.F של כ-22%.
המרכז המסחרי ממוקם בעיר וורסלן בגרמניה, בה לחברה קיימים מכבר שני נכסים, המשרתים את צורכי האוכלוסייה, מושכרים לטווח ארוך. הנכס ממוקם בקרוב לצירי תנועה מרכזיים ומערכות תחבורה ציבוריות וכ-45 דקות נסיעה מהעיר דיסלדורף, בקרבה לגבול בין גרמניה, הולנד ובלגיה, ומהווה מרכז קניות ענק ואזור תעסוקה גדול המשרת את הערים וורסלן ואסן. בצמוד לנכס רשתות מוכרות ואיכותיות, כגון: ALDI, METRO, קאופלנד ורשתות מזון מקדונלדס ו-KFC.
הנכס ממוקם על שטח של 4,736 מ"ר עליו בנוי מרכז מסחרי בהיקף של כ- 3,380 מ"ר, בן 2 קומות לרבות 33 מקומות חניה השייכים לנכס. X2O הינה רשת גדולה של מוצרים לבית, עם למעלה מ-45 סניפים בגרמניה, הולנד ובלגיה, התחייבה להשקיעה במושכר לא פחות מ- 600 אלף אירו במפרט מוסכם (שכולל בין היתר רצפה חדשה, מערכות מיזוג חדשות ומערכות אלקטרוניות חדשות ועוד). סך ההון העצמי כולל הוצאות עסקה כ-968 אלף אירו.
בתחילת החודש, עדכנה החברה על קבלת דירוג A3 עם אופק חיובי לאג"ח, חדשה סדרה ג', בסך של עד 180 מיליון שקל ע.נ. שתנפיק החברה. תמורת הגיוס מיועדת לפעילות השוטפת של החברה. הדירוג תואם לדירוג החברה ולאג"ח סדרה ב', הנסחרת בבורסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה