נדל"ן ותשתיות

שופרסל ממשיכה להתרחב: זו העיר שתקבל סניף נוסף

?סניף "שופרסל אקספרס" וסניף מרשת הפארם BE ייפתחו בפרויקט "נופי אביסרור" בשכונת אגמים באשקלון
מערכת ice | 
שופרסל והרשות לניירות ערך (צילום freepik, vecteezy)
חברת אביסרור משה ובניו מדווחת על שוכרים חדשים לשטחי המסחר בפרויקט "נופי אביסרור" שהיא בונה בשכונת אגמים באשקלון. רשת השיווק שופרסל תפתח סניף חדש של המותג "שופרסל אקספרס", ייפתח סניף של רשת הפארם BE מבית שופרסל, כמו גם חנות נוחות של רשת אפנדיס (Afendi's). בפרויקט תוקם קומת מסחר בשטח של כ-1,000 מ"ר שתיבנה בנפרד ממגדל המגורים. נותרו להשכרה שטחים ל-4 חנויות ומתנהל בימים אלה משא ומתן עם רשת למוצרי טבע ועם רשת פיצריות.
פרויקט "נופי אביסרור" כולל מגדל מגורים בן 17 קומות ובו 62 דירות בתמהיל של דירות 4, 5 ו-6 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים יוקרתיים. הבנייה כבר נמצאת בשלב הגמר, ואכלוס הפרויקט צפוי בקרוב. הפרויקט כולל מכון כושר, לובי ראשי מעוצב עם חלל כפול, מועדון דיירים, חדר עגלות ואופנים, 3 מעליות מתקדמות, שוט אשפה, חיפוי אבן בשילוב טיח צבעוני, חניון תת קרקעי ופיתוח סביבתי נרחב. במפרט הטכני של הדירות דלת כניסה מעוצבת ודלתות פנים מהודרות, ריצוף פורצלן, אסלות תלויות, אמבטיה אקרילית ועוד.

לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק באבסירור משה ובניו, "אנו שמחים לצרף לפרויקט את רשת שופרסל ורשת BE, אין לי ספק שהן יהוו ערך מוסף חשוב לדיירי המגדל ולתושבי השכונה כולה, אנו רואים בהן כעוגנים חזקים בשטחי המסחר בקרב תמהיל השוכרים הכולל. שכונת אגמים מתפתחת מיום ליום ומתמלאת באוכלוסיה צעירה ואיכותית שתהנה ממגוון החנויות ובתי העסק". 
"נופי אביסרור" הוא הפרויקט השלישי של חברת אביסרור בשכונת אגמים באשקלון. לאחרונה החברה אכלסה את פרויקט מגורי הבוטיק "אביסרור על המים" בשכונה הכולל 6 בנייני בוטיק כשבכל בניין 10 יחידות דיור בלבד, ועוד בניין בן 9 קומות; החברה אכלסה זה מכבר גם את פרויקט "אביסרור באגמים" הכולל 188 יחידות דיור במתחם הכולל 10 בנייני מגורים בני 14 קומות במגוון רחב של דירות ווילות. בנוסף, החברה החלה לאחרונה בשיווק פרויקט "אביסרור בעיר היין" בשכונה החדשה באשקלון, הכולל 4 בניינים בני 7 קומות ובהם 180 דירות.
שכונת אגמים היא שכונה חדשה וצעירה באשקלון, השכונה הגדולה ביותר שנבנית כיום בעיר ועתידה לאכלס כ-13,000 בתי אב. אגמים נבנית סביב אגם מלאכותי מרהיב ביופיו ובו אגם אקולוגי, היא סובבת מאות דונמים של שטחים ירוקים, שבילי הליכה, מסלולי אופניים ופינות ישיבה. בקרבתה גם אצטדיון ומתקני ספורט אחרים, לצד בתי קפה, מסעדות ושירותים ציבוריים אחרים. השכונה מתאפיינת בנגישות תחבורתית גבוהה – גישה מהירה לכביש 4 המחבר לאזור המרכז ולשאר חלקי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה