נדל"ן ותשתיות

עריקה בשחקים: מנופאי גרנד ויטליטי עברו להסתדרות הלאומית

מנופאי חברת גרנד ויטליטי הודיעו כי בחרו לעבור מההסתדרות הכללית לאיגוד החדש מבית ההסתדרות הלאומית. דן ורשבסקי, יו"ר איגוד המנופאים: "זה רק צעד ראשון"
מערכת ice |  1
אתר בנייה (צילום pixabay)
זמן קצר לאחר שהוקם איגוד המנופאים מבית ההסתדרות הלאומית, הודיעו מנופאי חברת גרנד ויטליטי כי בחרו לעבור מההסתדרות הכללית לאיגוד החדש. 
גרנד ויטליטי היא חברה ותיקה המעסיקה עשרות מנופאים בענף הבנייה. לאחר שנים במהלכן יוצגו עובדיה ע"י ההסתדרות הכללית, חתמו המנופאים מהחברה על טופסי הצטרפות להסתדרות הלאומית והביעו את רצונם להפוך את ההסתדרות הלאומית לארגון היציג במקום עבודתם לטובת ייצוגם אל מול הנהלת החברה.
יקיר דאי, מנהל סקטור התארגנויות בהסתדרות הלאומית: "לא כל יום יוצא לנו להקים איגוד חדש בענף אסטרטגי. אני גאה לצעוד יד ביד עם עובדים אמיצים שבחרו לקחת את גורלם בידם, ולעשות מהפכה בענף שלהם".

מיכאל רוברט ואנה קזנצ'ייב, חברי ועד הפעולה: "אנחנו רוצים נציגים שאיכפת להם באמת, והם מקשיבים לעובדים בשטח. ההסתדרות הלאומית בחרה להקים איגוד שיהיה רק שלנו".
דן ורשבסקי, יו"ר איגוד המנופאים מבית ההסתדרות הלאומית: "זהו רק צעד ראשון (אך חשוב) במהלך של הקמת איגוד אשר ייצג את כלל מפעילי עגורן צריח בענף הבנייה בישראל. נמשיך לאגד את המנופאים, חברה אחרי חברה, כחלק מאיגוד מקצועי ואיכותי שיפעל לעשות סדר בענף – באופן ההעסקה, בבטיחות, בהכשרה ובכל נושא אחר שכואב למנופאים בשטח״.
עם הקמת האיגוד החדש הודיע כי סדר היום שלו יכלול התנגדות נחרצת להסכם הענפי החדש (אשר כניסתו לתוקף מותנית בהחלטה של שרת הכלכלה על פרסום צו הרחבה), מאבק בתאונות עבודה, תיקון עיוותים ברגולציה המסדירה את העסקת המנופאים, ושיפור פעילות הרווחה והרחבת ההטבות עבור ציבור המנופאים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לדן
    קבלנים 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תרסק לגמרי את כל ההתארגנות של המנופאים
    סגור