נדל"ן ותשתיות

למרות משבר הנדל"ן: ריס ווית'רספון גוזרת קופון על האחוזה שלה

השחקנית והמפיקה ההוליוודית, מוכרת את הבית שלה בסכום הגדולה פי שניים ממחיר השנייה, 4 שנים בלבד לאחר הרכישה
מערכת ice | 
ריס וויתרספון (צילום רויטרס)
השחקנית והמפיקה ריס ווית'רספון, מכרה את אחת מאחוזות שלה תמורת 7.35 מיליון דולר, תוך רווח של כ-3.6 מיליון דולר. ווית'רספון ובעלה, סוכן הכשרונות ג'ים טות', מכרו את ביתם בשכונת בל מיד בעיר נאשוויל, בעסקה שנסגרה בתחילת החודש, כך עולה מהרישומים. הבית הוצג ב-"The Home Edit" של נטפליקס, תוכנית שבה מארגנים מקצועיים מתמודדים עם פרויקטים ארגוניים.
הזוג רכשו את הבית ב-2018 תמורת 3.76 מיליון דולר, לפי רישומי הנכס. הם עשו שיפוץ מלא, תוך שימוש בהרבה טפטים ובערכת צבעים כחול-לבן, אמרה השחקן בתוכנית. חברת ההפקות של ווית'רספון, Hello Sunshine, היא הבעלים של החברה שעליה מבוססת הסדרה של נטפליקס. הרווח של בני הזוג במיליוני דולרים מדגיש את שוק היוקרה המשגשג בעיר נאשוויל, שהמשיך למשוך פעילות הגירה ומכירות נדל"ן, למרות האטה לאומית במכירות הבתים. העיר דורגה לאחרונה במקום הראשון במדד שוק הדיור הרבעוני על ידי The Wall Street Journal ו-Realtor.com.
הבית בסגנון קולוניאלי נבנה בשנת 1937 וכולל עמודים ומרפסות דו-קומתיות בקומה הראשונה והשנייה, על פי תמונות הרישום. המאפיינים כוללים רצפות עץ, מספר קמינים ודלתות צרפתיות המובילות לאזור האוכל החיצוני והבריכה. הוא יושב על יותר מדונם של אדמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה