נדל"ן ותשתיות

לאונרדו דיקפריו מכר בית חוף מטורף במאליבו, כמה קיבל עבורו?

כוכב הקולנוע הבינלאומי גרף קצת יותר מ-10 מיליון דולר עבור הנכס השוכן על האוקיינוס. הבית נקנה ב-1.6 מיליון דולר ב-1998 ונחשב לצנוע יחסית במידותיו, אבל דיקפריו הכניס הרבה יותר ממה שתכנן
מערכת ice | 
לאונרדו דיקפריו (צילום פייסבוק)
כוכב הקולנוע לאונרדו דיקפריו סגר ביממה האחרונה עסקת ענק על בית החוף שלו במאליבו, כפי שדווח על ידי TMZ. כנראה ש'ליאו' מבין לא מעט בנדל"ן, שכן הוא הצליח להרוויח סכום מכובד מאוד על נכס שהיה בבעלותו כבר יותר מ-20 שנה.
הבית הוא למעשה בגודל צנוע למדי, רק 158 מ"ר בלבד וכולל רק שלושה חדרי שינה ושני חדרי רחצה. כמובן, הוא יושב על חלקת אדמה יקרה מאוד של חוף קרבון, ממש על המים ואפילו נמכר מרוהט לגמרי, אבל זה עדיין קצת מזעזע שנכס כזה נמכר בסכום כולל של 10.3 מיליון דולר - במיוחד כשלוקחים בחשבון שדיקפריו רכש את הבית עוד ב-1998 תמורת 1.6 מיליון דולר בלבד.
מחיר הסגירה של 10.3 מיליון דולר היה לפי הדיווחים 300,000 דולר מעל המחיר המבוקש של דיקפריו, מי שגילם את 'הזאב מוול סטריט' אז ברור שהוא יצא מורווח מאוד בעסקה. לפני כן, הוא השכיר את המקום תמורת דיווח של 25,000 דולר לחודש לשוכרים שונים.

המכירה של בית החוף הזה לא אומרת שדיקפריו עוזב את מאליבו. רחוק מכך, שכן דווח שהוא רכש לאחרונה בית נוסף שם תמורת קצת פחות מ-14 מיליון דולר ועוד מגרש ריק במאליבו שעליו שילם 23 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה