נדל"ן ותשתיות

לראשונה: חברת נדל"ן נכנסת לתחום הרפואה, כמה עלה לה לרכוש בית חולים?

קרן הריט סלע נדל"ן ממשיכה להתרחב ולגוון את השקעותיה בתחומים חדשים נכנסת לראשונה לתחום האשפוז הסיעודי ורוכשת בית חולים סיעודי בטבריה. המנכ"ל: "אנו שמחים להיכנס לתחום חדש זה המהווה עבורנו השקעה אסטרטגית"
 
אריאל נוי |  1
מרכז גריאטרי שיקומי עמל טבריה
קרן ריט סלע נדל"ן בניהולם של היו"ר שמואל סלבין והמנכ"ל גדי אליקם, ממשיכה להתרחב ולגוון את השקעותיה בתחומים חדשים, נכנסת לראשונה לתחום האשפוז הסיעודי ורוכשת ממשפחת רודרמן בית חולים סיעודי בטבריה בתמורה ל- 91 מיליון שקלים.
עסקה זו נעשית לאחר שלפני כחודשיים נכנסה סלע נדל"ן לתחום היזמות באזור מבוקש ברמת גן בסכום של 50 מיליון שקל. שיעור התשואה ברכישה עומד על כ-6.8% ושיעור התשואה על ההון עומד על כ-14.16%. הרכישה תמומן באמצעות מזומנים שבקופת החברה.
המרכז הסיעודי ממוקם בחלק המערבי של העיר טבריה הצופה לנוף הכנרת ובצמוד לרחוב ראשי דרך הגבורה. הינו בניין בן 7 קומות הכולל 7 מחלקות סיעודיות ו-246 מיטות ומשתרע בשטח כולל של 7,000 מ"ר. הרכישה תבוצע ע"י רכישת זכויות הבעלות על הקרקע והמבנה.
הסביבה של המרכז הסיעודי מאופיינת בעיקר ממבני מגורים ישנים באזור, בעל פוטנציאל פיתוח עתידי עם נגישות תחבורתית טובה ממרכז העיר. הנכס מושכר כ-8 שנים עם 100% אכלוס ונושא הכנסה נטו של כ- 6.2 מיליון שקל בשנה עם הסכם שכירות עד שנת 2032. השוכרת משתייכת לקבוצת עמל המפעילה ומנהלת כ-15 בתי חולים גריאטריים ובתי אבות סיעודיים המטפלים בבני הגיל השלישי.
בחודש יוני, דיווחה סלע נדל"ן על כניסתה לתחום היזמות. החברה רכשה 50% מכלל הזכויות בקרקע במתחם הבורסה ברמת גן תמורת כ- 50 מיליון שקל. לקרקע זכויות בנייה מאושרות בהיקף של כ-46,100 מ"ר, מהם 33,900 מ"ר מיועדות למשרדים, 1,044 מ"ר לשטחי מסחר, 9,200 מ"ר לשטחי חניה ושירות ו-1,945 מ"ר לטובת הציבור. הרווח היזמי צפוי לעמוד על כ-18%, התשואה הצפויה על הנדל"ן המניב עומדת על כ-7% (בנוסף לרווח היזמי).
בנוסף, דיווחה סלע נדל"ן על רכישה של מבנה תעשיה בחבל מודיעין, בתמורה ל- 45.4 מיליון שקל. כאשר התשואה להון העצמי תעמוד על 13.0%. הנכס ממוקם באזור התעשיה "פארק חמ"ן" בחבל מודיעין (בסמוך לאזור התעשייה שוהם), ומהווה מרכז תעסוקה המאופיין ברמת פיתוח ותשתית עירונית מלאה וברמה גבוהה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ודוב החולים המסכמים סובלים
    כריש 08/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה זמן יקח עד שיזרקו לרחוב את החולים הסיעודיים, יהרסו המבנה וירימו מפלצת בטון מכוערת בדם טלוהי הנדל"ן המניב?
    סגור