נדל"ן ותשתיות
תחנת רכבת חדשה תוקם בישראל: איפה התושבים ירוויחו בגדול?
נסללה הדרך לחיבורה של הרצליה לרכבת הקלה: קו הרכבת הקלה הרצליה-נתניה יחובר ישירות לקו הירוק באזור התעסוקה של העיר, בנוסף, העירייה פועלת להקמת תחנת רכבת נוספת בסמוך לתחנת הרכבת הרצליה הצמודה לקריית שחקים, על מנת לשפר את השירות לתושבי האזור
עיריית הרצליה, ביחד עם משרדי התחבורה והאוצר, מקדמים פתרונות תחבורה חדשניים ויעילים לקראת הקמת פרויקט קריית שחקים, אחד מפרויקטי הנדל"ן הגדולים והמורכבים בישראל. פרויקט קריית שחקים, המשתרע על שטח נרחב בכניסה להרצליה, צפוי לשנות את פני העיר ולהוות מוקד משמעותי למגורים, תעסוקה ומסחר.
מאחר ומדובר בפרויקט בעל היקפים עצומים הועלה החשש מההשלכות שיהיו לו על כל נושא התחבורה באזור, שגם כך עמוס ופקוק. ראש העיר יריב פישר ביחד עם הנהלת העירייה הוביל בחודשים האחרונים מהלך מקיף לשיפור תשתיות התחבורה באזור, במטרה להבטיח שילוב הרמוני של הפרויקט החדש עם הסביבה הקיימת.
לאחרונה התקבל אישור לכך כי קו הרכבת הקלה הרצליה-נתניה יועבר מצפון לדרום ולהפך, ויחובר ישירות לקו הירוק באזור התעסוקה של העיר ויעבור בסמוך לתחנת הרכבת הצמודה לקרית שחקים. החיבור הזה יאפשר לתושבי הפרויקט ולעובדים בו גישה נוחה ומהירה למערכת התחבורה הציבורית של גוש דן. תכנון הקו החדש הוכנס לתקציב המדינה לשנת 2025, מה שמהווה צעד משמעותי לקראת מימושו. בנוסף, העירייה פועלת להקמת תחנת רכבת נוספת בסמוך לתחנת הרכבת הרצליה הצמודה לקריית שחקים, על מנת לשפר את השירות לתושבי האזור.
ראש העיר הרצליה יריב פישר: ״פרויקט קריית שחקים טומן בחובו אתגרים והזדמנויות רבות לעיר להרצליה, אך היה חיוני לטפל באתגרי התחבורה הכרוכים בו. בעבודה מאומצת מול משרדי הממשלה השונים, הצלחנו להשיג הישגים משמעותיים שיבטיחו חיבור יעיל של הפרויקט למערכת התחבורה הציבורית. תושבי הרצליה יוכלו ליהנות מחיבור נוח ומהיר למרכזי התעסוקה והמסחר בפרויקט, תוך הפחתת העומס על הכבישים. באמצעות הפתרונות התחבורתיים החדשניים, העירייה מבטיחה כי הפרויקט ישולב בצורה חלקה במרקם העירוני הקיים, וכי תושבי הרצליה יוכלו להמשיך ליהנות מנגישות גבוהה ואיכות חיים גבוהה.״
עוד ב-
מ"מ רה"ע ומחזיק תיק התחבורה , איל פביאן: "בשנים הקודמות בהן אושר פרוייקט "קריית שחקים" הייתה העיר הרצליה מוטרדת מאוד מהפרוייקט בשל עצימותו הגבוהה מאוד ונאבקה לחבר את הקו הירוק של הרק"ל אליו אך ללא הצלחה. בחודשים האחרונים נעשה מאמץ כביר ע"י הנהלת העיר החדשה, להבטיח כי עם קידום הפרוייקט בפועל, תובטח מערכת הסעת המונים אשר תתחבר אליו. אנו מצליחים בעבודה משותפת עם משרדי התחבורה והאוצר לקדם את הקו הרצליה-נתניה אשר יהיה המשך של הקו הירוק ויעבור ממש בסמוך לקריית שחקים. זהו הישג ראשון אך בהחלט לא האחרון למה שדרשה העיר כבר מספר שנים, אנו ממשיכים בעבודה מאומצת".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה