נדל"ן ותשתיות

זוועה בסופרמרקט: העובדת נמצאת מתה בתנור שבמחלקת המאפייה

המשטרה המקומית, שהוזעקה לסניף וולמארט, נתקלה בממצאים סותרים עם הגעתה לזירה בה עובדת בת 19 נמצאה ללא רוח חיים בתוך התנור. על פי הדיווחים ב-CBC, התנור המסחרי היה גדול מספיק להכיל אדם בתוכו ונדרש כוח רב לסגירתו, אך לא היה ניתן לנעילה מבחוץ - עובדה המעלה תהיות רבות לגבי נסיבות האירוע
מערכת ice | 
וולמארט (צילום ויקיפדיה)
טרגדיה מזעזעת התרחשה בסניף וולמארט במזרח קנדה, כאשר גורסימראן קאור, עובדת בת 19, נמצאה ללא רוח חיים בתוך תנור במחלקת האפייה - כשאמה היא זו שגילתה את גופתה. האירוע המצמרר התרחש לאחר שהצעירה נעדרה ממקום עבודתה במשך כשעה, מה שהוביל את אמה, שעבדה גם היא בסניף בהליפקס, נובה סקוטיה, לחיפוש נואש אחריה.
הדרמה החלה כשהאם לא הצליחה ליצור קשר עם בתה, שבאופן חריג טלפונה היה כבוי. לאחר שעובדים במקום ציינו כי ייתכן שהבת עוזרת ללקוחות, המשיכה האם בחיפושיה עד שדיווח על נזילה מאזור המאפייה הוביל לתגלית הטרגית - שרידי גופתה החרוכים של בתה בתוך התנור המסחרי.

המשטרה המקומית, שהוזעקה למקום בסביבות השעה 21:30, נתקלה בממצאים סותרים עם הגעתה לזירה. על פי הדיווחים ב-CBC, התנור המסחרי היה גדול מספיק להכיל אדם בתוכו ונדרש כוח רב לסגירתו, אך לא היה ניתן לנעילה מבחוץ - עובדה המעלה תהיות רבות לגבי נסיבות האירוע.
החקירה המשטרתית מתמקדת כעת בבדיקת יומני התחזוקה של הטכנאים במקום ובחינת ההקפדה על הנחיות הבטיחות הנדרשות. "החקירה מורכבת", מסר השוטר מרטין קרומוול, שביקש מהציבור לגלות סבלנות בשל מעורבותם של בני משפחה ועמיתים לעבודה. וולמארט מצידה הגיבה בסגירת הסניף עד להודעה חדשה.
המשפחה המומה פתחה עמוד גיוס תרומות ב-GoFundMe למימון הוצאות ההלוויה, שם כבר גויסו למעלה מ-67 אלף דולר. בעמוד נכתב כי "הסבל של המשפחה בלתי נתפס ובלתי ניתן לתיאור" - מילים המשקפות את עומק הטרגדיה שפקדה את המשפחה והקהילה כולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה