נדל"ן ותשתיות

ב-700 מיליון שקל: פינוי בינוי באחד הרחובות המרכזיים בת"א

דרך השלום מתחדשת: הפניקס ליווי בניה והפניקס ביטוח חתמו על הסכם למימון וליווי פרויקט פינוי בינוי של חברת אורון נדל"ן, בדרך השלום בתל אביב. צפוי לכלול הריסת 2 בנייני מגורים ובנייה במקומם של 4 בניינים הכוללים 172 יחידות דיור
מערכת ice | 
תל אביב (צילום פלאש 90/ מתניה טאוסיג)
דרך השלום מתחדשת: פרויקט פינוי בינוי חדש צפוי לצאת לדרך בקרוב במיקום אסטרטגי, עם חתימת הסכם ליווי ומימון בין חברות הפניקס ליווי בניה והפניקס ביטוח וקבוצת אורון.
הפרויקט צפוי לכלול פינוי והריסת שני בנייני מגורים, הכוללים 72 יחידות דיור בדרך השלום 87-89 בתל אביב, ובנייה של 4 בניינים חדשים - שניים מהם פונים לכיוון דרך השלום בתל אביב ושניים הפונים לרחוב עמישב בגבעתיים, הכוללים יחד 172 יח"ד. 
הפרויקט ימומן על ידי חברות הפניקס ליווי בניה והפניקס ביטוח במשותף, כאשר אישור מימון הפרויקט כולל פוליסות וערבויות חוק מכר ואשראי בסכום כולל של 700 מיליון שקל.
גלית וינדר טפר, מנכ"לית הפניקס ליווי בניה אמרה עם חתימת ההסכם: "הפניקס ליווי בניה, המתמחה במימון וליווי פרויקטים פינוי בינוי והתחדשות עירונית, והפניקס ביטוח המתמחה בהעמדת ערבויות חוק מכר, שמחות וגאות לקחת חלק במימון ההתחדשות המתבקשת של רחוב אסטרטגי בתל אביב, תוך העמדת מלוא השירותים והמקצועיות של הקבוצה לטובת מימון זה וביסוס קשריה עם חברת אורון נדל"ן".
פרויקט HELLO תל אביב הוא פרויקט יוקרה, הכולל כאמור את הקמתן של 172 יחידות דיור. הפרויקט נהנה מתכנון אדריכלי בסטנדרט הגבוה והאיכותי ביותר של משרד כנען שנהב אדריכלים, ובעיצובה של המעצבת דנה אוברזון. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה