נדל"ן ותשתיות

נתב"ג 2 בדרך, איתי לוי בעסקת מיליונים ורמי לוי ברכישה מפתיעה

שדה תעופה חדש יפתח בישראל, מלון חדש יוקם בראשון לציון, פנינה רוזנבלום נפרדת מדירת הפאר, רמי לוי ברכישה מפתיעה, איתי לוי מרחיב את אימפריית הנדל"ן, הקרן הישראלית בעסקה מפתיעה עם ויקטוריה סיקרט והעיר המבוקשת בישראל תגדל ב-40 אלף תושבים. אלה ידיעות השבוע בנדל"ן ב-ice
מערכת ice | 
טיסה (צילום shutterstock)
נתב"ג 2 יוקם בישראל: זה האזור המפתיע שייבחר לבנייתו? ביום חמישי הקרוב יתכנס בדימונה כנס תחת הכותרת "הנגב ממריא מנבטים", ביוזמת עיריית דימונה ומטה המאבק נגד הקמת נמל תעופה ברמת דוד. הכנס, שצפויות להשתתף בו שרת התחבורה מירי רגב והשרה להגנת הסביבה עידית סילמן, מהווה ניסיון להפעיל לחץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו ורשויות התכנון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מלון חדש יוקם בראשון לציון: תכנית הענק לשדרוג העיר נחשפת: אושרה תוכנית 'מתחם הצעירים' בראשון לציון: הוועדה המחוזית מרכז החליטה לאשר תוכנית הכוללת דירות קטנות בשכירות ארוכת טווח, מלונאות, שטחי מסחר ומבני ציבור ב'מתחם ה-1,000' בראשון לציון. התוכנית כוללת הקמת מבנה  בן 14 קומות למלונאות ובו 250 חדרי מלון, ומגדל בן 35 קומות עבור מבני ציבור. לידיעה המלאה לחצו כאן.
פנינה רוזנבלום נפרדת מדירת הפאר: מה תקבלו ב-10.5 מיליון שקל? המחיר המבוקש כעת עומד על 10.5 מיליון שקלים, ירידה משמעותית מהמחיר המקורי של 13.5 מיליון שקל. הנכס, ברחוב הסבוראים, מתפרס על שטח של 200 מ"ר בנוי בתוספת 150 מ"ר של מרפסות, ומתואר על ידי המתווך אריאל פיטוסי כ"וילה פרטית באוויר". הבית כולל שתי מרפסות אירוח גדולות עם מטבח חוץ, שלוש חניות, ושני מחסנים צמודים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי ברכישה מפתיעה: זה מה שקנה ב-26 מיליון שקל: חברת רמי לוי נדל"ן זכתה במכרז לרכישת שני מגרשים באזור התעשייה הר טוב, בשטח כולל של כ-11 אלף מ"ר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מעל 11,000 דירות חדשות: העיר המבוקשת תגדל ב-40,000 תושבים: קבוצת נחמיאס בשיתוף עם קבוצת נדב בלילה השיקה השבוע באופן רשמי את פרויקט K עיר היין באשקלון, כשכבר בשבועות האחרונים נהנה הפרויקט ממכירות ערות. השכונה החדשה מתפרסת על פני 4,200 דונם בצפון-מזרח אשקלון, וצפויות להיבנות בה יותר מ-11,000 יחידות דיור שיאכלסו כ-40 אלף תושבים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
איתי לוי מרחיב את אימפריית הנדל"ן: זו עסקת המיליונים החדשה: עסקה נוספת לאימפריית הנדל"ן של איתי לוי: הזמר במגעים לרכישת פנטהאוז בפרויקט הרא"ה ברמת גן, כך נודע ל-ice. זה הסכום המוערך לרכישת הדירה היוקרתית. בלעדי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ב-24 מיליון דולר: קרן הנדל"ן מישראל בעסקה מפתיעה עם ענקית האופנה: קרן הנדל"ן הישראלית אלטו (ALTO), חתמה על הסכם שכירות מפתיע עם ענקית האופנה ויקטוריה סיקרט במיאמי, במסגרתו ענקית האופנה תשלם על הנכס שבבעלות ישראלית 24 מיליון דולר לתקופה של 12 שנה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה