נדל"ן ותשתיות

פאולה רוזנברג משנה כיוון, בנק הפועלים מזהיר והסוף לפקקים בכביש 1

פאולה רוזנברג, הפכה עם בעלה ליאון רוזנברג לסוג של יזמת נדל"ן בקפריסין, היועץ בנק הפועלים מזהיר מפני עודף הביקוש לדיור, העבודות לבניית גשר הרכבת מעל כביש 1 הסתיימו, דירות יוקרה בתל אביב נמכרו בסכומי עתק, מרכז רפואי עצום יוקם בבני ברק ו-10,000 דירות חדשות יוגרלו עד סוף השנה. אלה ידיעות השבוע בנדל"ן ב-ice
מערכת ice |  5
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
הנדל"ן בישראל משתולל: זו העיר שלא מפסיקים לקנות בה: במהלך שלושת החודשים מאי-יולי 2024 נמכרו כ-24,530 דירות, עלייה של 31.7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, מחוז המרכז מוביל עם 23.0% מסך הדירות שנמכרו בשלושת החודשים מאי-יולי 2024. כ-22.7% מהדירות החדשות ו-19.7% מסך הדירות יד שנייה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בשורה אדירה לעשרות אלפי מחפשי דירות: זה מה שיקרה ב-30.9: משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל מודיעים: עד לסוף השנה יוגרלו כ-10,000 דירות בתכנית דירה בהנחה. ביום שני, ה-30.9.2024, תיפתח ההרשמה להגרלה הבאה של דירה בהנחה, בה יוגרלו כ-4,700 דירות ברחבי הארץ. כ-20% מהדירות יוקצו למשרתי מילואים פעילים, השר גולדקנופף: "ב-2024 מעל 21,000 משקי בית יזכו בדירה בהנחה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
פאולה רוזנברג משתפת בחדשות מרגשות מקפריסין: "חמסה": מנחת הטלוויזיה שהפכה עם בעלה ליאון רוזנברג לסוג של יזמת נדל"ן בקפריסין, מתעדת כעת את הדירה החדשה שלה בלרנקה ומעדכנת למי היא הולכת להשכיר אותה: "עכשיו אני מרהטת אותה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
מרכז רפואי חדש בישראל: זו העיר המפתיעה שנבחרה לפרויקט הענק: בטקס חגיגי ציינה קבוצת "הכשרת הישוב בישראל" הנחת אבן פינה לפרויקט ה-Medical Center שהיא מתחילה להקים בימים אלה במתחם ה-BBC בבני ברק, שיוקם בשטח של כ-60 אלף מ"ר ב-20 קומות. בשטח של כשליש מהפרויקט יוקם מר"ג (מרכז רפואי-גריאטרי)  אשר יכלול 11 מחלקות אשפוז מתקדמות ובריכה שיקומית-טיפולית. לידיעה המלאה לחצו כאן.
היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים: עודף הביקוש לדיור צפוי להחריף: פרופ' ליאו ליידרמן בכנס ירושלים לעסקים על מחירי הדיור: "מצב עודף הביקוש לא צפוי להשתנות בטווח של השנה-שנתיים הקרובות, ותיתכן אף החרפה שלו"; מזהיר מפני עלייה דו ספרתית במחירי הדיור; רו"ח דן אטיאס, שותף וראש זרוע הביקורת בפירמת BDO: "חייבים לצופף את האוכלוסייה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירות ביותר מ-51 מיליון שקל: איש העסקים ברכישת ענק בישראל: שוק דירות היוקרה בתל אביב ממשיך להתפוצץ: איש עסקים ישראלי שמתגורר בלוס אנג'לס רכש 4 דירות בפרויקט בכיכר המדינה בעיר תמורת סכום כולל של 51.5 מיליון שקל. לידיעה מלאה לחצו כאן.
הסוף לפקקים בכביש העמוס בישראל: הגשר החדש נפתח לתנועה: העבודות לבניית גשר הרכבת מעל כביש 1 באזור מחלף ענבה הסתיימו, ורכבת ישראל חיברה את  גשר הרכבת מעל כביש 1 במחלף ענבה. בתנועה לאיכות השלטון תקפו: "אזרחי ישראל כולם שילמו את מחיר השיקולים הקואליציונים של השרה רגב, ובמדינה מתוקנת אין להרשות זאת". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תעזבי
    משה רבנו 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תעזבי את המדינה
    סגור
  • 4.
    טוב שהלכה האויר נקי יותר
    פוטנה 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה סבל וסירחון נרמה לצופים בפלוצים המסריחים שהוציאה מישבנה ואף יצא החוצה מהמסך ,
    סגור
  • 3.
    לא מעניינת
    תומר 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניינת את אליהו הנביא!
    סגור
  • 2.
    המטרה לגרום ליהודים לעווב את ישראל?
    לל 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועוד לעשות מזה כסף?
    סגור
  • 1.
    פאולה
    למהבסלעביר למס הכנסה 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עבדה על הרבה אנשים מס הכנסה שיבדוק אותם מייד היא תחמנית העם לא רוצה אותה מבקדים שתחזור ותמכור את הבית שלה לא סובלים אותם הם גורמים לאנטישמיות בין הים לקפריסין
    סגור