נדל"ן ותשתיות

ב-24 מיליון דולר: קרן הנדל"ן מישראל בעסקה מפתיעה עם ענקית האופנה

קרן הנדל"ן הישראלית אלטו (ALTO), חתמה על הסכם שכירות מפתיע עם ענקית האופנה ויקטוריה סיקרט במיאמי, במסגרתו ענקית האופנה תשלם על הנכס שבבעלות ישראלית 24 מיליון דולר לתקופה של 12 שנה
מערכת ice | 
ויקטוריה סיקרט (צילום Dwight Burdette)
קרן הנדל"ן הישראלית אלטו (ALTO), חתמה על הסכם שכירות מפתיע עם ענקית האופנה ויקטוריה סיקרט במיאמי, ארצות הברית, במסגרתו ענקית האופנה תשלם על הנכס בשדרת לינקולן היוקרתית, 24 מיליון דולר לתקופה של 12 שנה.

למעשה, אלטו רכשה את הנכס לפני כשלוש שנים תמורת 19 מיליון דולר, כך שהיא למעשה תרוויח 5 מיליון דולר והנכס כמובן יישאר בידיה ,עסקה נהדרת עבור החברה ללא כל צל של ספק.
בנכס שהשכירה  קרן הנדל"ן הישראלית אלטו, תיפתח חנות הדגל של ויקטוריה סיקרט, שתתפרס על פני כ-700 מ"ר. בנוסף על כך, הקרן חתמה לאחרונה על עסקה נוספת בארצות הברית, מול תאגיד הענק היפני קוואסקי.
למעשה, החברה תשכיר מרכז לוגיסטי עצום בו היא מחזיקה, תמורת כ-45 מיליון שקל למשך זמן של 5 שנים. בנכס שהושכר בדאלאס, תאחסן ענקית הרכב היפנית את האופנועים, טרקטורונים ואופנועי הים שלה, כחלק מהשלוחה שלה בארה"ב. על פי הסכם השכירות, קוואסקי תשלם כ-1.85 מיליון דולר לשנה, עם עלייה שנתית של 3.5%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה