נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות במרכז הארץ: בית וגג בעסקה של 145 מיליון שקל

עסקת ענק במרכז הארץ: בית וגג וטופ במרחבי השרון, הודיעו על רכישה משותפת של קרקע למגורים בגבעת שמואל ב-145 מיליון שקל. בשטח עתידות להיבנות 122 דירות חדשות
מערכת ice | 
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת בית וגג מדווחת על רכישת קרקע למגורים בשיתוף עם חברת טופ במרחבי השרון (בחלקים שווים) בשכונת רמת הדר בגבעת שמואל. הקרקע נרכשה מחברת א.פ.י נתיב בסכום כולל של 145 מיליון שקל, מחיר המשקף 1.18 מיליון שקל לדירה. הקרקע בשטח של כ-3,100 מ"ר ממוקמת ברחוב יצחק ויטנברג‎, כוללת זכויות בנייה של 122 דירות ובנוסף כ-560 מ"ר שטחי מסחר.
מדובר במגרש אחד מתוך ארבעה ששווקו במסגרת מכרזים שערכה רשות מקרקעי ישראל בשנת 2022 אשר נרכש על ידי חברת א.פ.י נתיב. המגרש כולל תב"ע מאושרת וכעת החברות יפעלו להוצאת היתר הבניה. תכנון הפרויקט יכלול הקמת מגדל בגובה של 20 קומות ובניין מרקמי נוסף בגובה 9 קומות. תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול דירות 3-6 חדרים לצד דירות מיוחדות ופנטהאוזים. הקמת הפרויקט צפויה להתחיל בשנת 2026.

רונן עקביה מנכ''ל בית וגג, צילום: רז רוגובסקי
רונן עקביה מנכ"ל בית וגג יזמות ונדל"ן, מציין: "בית וגג ממשיכה להרחיב את פעילותה ולהגדיל את צבר הפרויקטים שלה. התקופה הנוכחית מאופיינת בהזדמנויות רבות, בין היתר לרכישת קרקעות ושיתופי פעולה. רכישת הקרקע בגבעת שמואל מהווה הזדמנות עסקית במחיר רכישה אטרקטיבי ובלוחות זמנים קצרים לביצוע הפרויקט".
עקביה, המשיך בדבריו ואמר כי: "אזור הפרויקט בגבעת שמואל הוא יעד מגורים מבוקש במרכז הארץ, לאור שילוב של איכות חיים גבוהה בקרבה לאזורי התעסוקה המרכזיים של גוש דן ובהתאם לכך מושך אוכלוסייה איכותית בחתך סוציו אקונומי גבוה. אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה עם חברת טופ במרחבי השרון איתה אנו מקדמים בנוסף פרויקט פינוי בינוי נרחב בקדימה צורן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה