נדל"ן ותשתיות

הפתרון למשבר בענף הנדל"ן? זה ההסכם שעליו חתם השר גולדקנופף

שר הבינוי והשיכון וראשי ענף הבניין והשיפוצים בישראל חתמו על מזכר להרחבת שיתוף פעולה להכשרת עובדים ישראלים לענף הבניין. המיזם נחתם בין הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל לבין המשרד ויאפשר שילוב של מאות עובדים ישראלים. מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה: "צעד נוסף בחזון של ביסוס הענף על עובדים כחול לבן"
מערכת ice |  1
יצחק גולדקנופף (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (שלישי) במרכז החרדי להכשרה מקצועית בבני ברק, במעמד שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף, נשיא התאחדות הקבלנים והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל ראול סרוגו, וראשי ענף הבניין והשיפוצים בישראל, נחתם מזכר להרחבת שיתוף פעולה להכשרת עובדים ישראלים לענף הבניין.
עוד נכחו יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יצחק מויאל יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, ערן סיב יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ודוד יהלומי מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל. 

מרגש. שר השיכון, מנכ"ל משרדו ובכירי ענף הבניין והשיפוצים במעמד החתימה (צילום: יוסי רוזנבוים)
המיזם נחתם בין הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל לבין המשרד ויאפשר שילוב של מאות עובדים ישראלים נוספים לאלפים שכבר הוכשרו בחודשים האחרונים במסגרת מיזם "הכשרות בחרום - חרבות וברזל" והחלו את עבודתם באתרי הבניה. מדובר בעיקר באוכלוסיות מודרות: חרדים, מיעוטים וחיילים משוחררים
הקורסים שתבצע הקרן עם המשרד יאפשרו עבודה בצוותים על בסיס הכשרה קצרת מועד בשיטות בניה מתקדמת, דבר אשר ישפר את ישימות ומהירות העבודה לענף שנמצא במשבר מתמשך. ארגון "פנימה" בראשות הרב שי פירון יעמיד גם מסע אוריינטציה וחיבור לחברה הישראלית למשתתפי התכנית .
דוד יהלומי מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל: "המיזם המשותף הוא צעד נוסף בחזון של ביסוס הענף על עובדים מקומיים כחול לבן. החוסר החמור בעובדים, מחייב אותנו לחתור למציאת פתרונות יצירתיים לטווח ארוך, במטרה להפחית את התלות בעובדים לא מקומיים ולייצב את הענף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נמות ולא נתגייס
    יהודי מאמין 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל לגייס תקציבים להכשרה בכאילו של אלפי חרדים....זה סבבה.
    סגור