נדל"ן ותשתיות

הישראלים עוברים דירה? זינוק של 8ֵ% בביקושים לשירותי אחסנה בקיץ

נתוני חברת אביה אחסנה, המפעילה 13 מתחמים ברחבי הארץ, מצביעים על עלייה בביקוש לשירותי אחסנה בחודשי הקיץ. נפח האחסנה הממוצע בחודשי יולי אוגוסט הוא 19 קוב, בהשוואה ל-14 קוב ביתר חודשי השנה. מנהל השיווק מיכאל פורז: "העיכובים המשמעותיים בענף הבנייה מובילים רבים לפנות לפתרונות דיור זמניים"
מערכת ice | 
אביה אחסנה (צילום רונן טופלברג)
בעוד רבים מאתנו ארזו מזוודות ליעדי נופש, ישראלים רבים ניצלו את הקיץ למעברי דירות. נתונים חדשים מחברת אביה אחסנה, המפעילה 13 מתחמים ברחבי הארץ, מצביעים על עלייה בביקוש לשירותי אחסנה בחודשי הקיץ. נתוני החברה מצביעים על מגמת עלייה של 8% בחודשי הקיץ האחרונים – יוני עד אוגוסט, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
עוד עולה מהנתונים כי תקופת האחסנה הממוצעת היא 12 חודשים. שנפח האחסנה הממוצע בחודשי יולי אוגוסט הוא 19 קוב, בהשוואה ל-14 קוב ביתר חודשי השנה. סיבת האחסנה המרכזית היא מעבר בין דירות.

מיכאל פורז, מנהל השיווק באביה אחסנה (צילום: רונן טופלברג)
באביה מעריכים שההסבר לעלייה טמון בשלושה גורמים: ראשית, שוק הנדל"ן עובר מעין "תיקון" לאחר שנת 2023, שהתאפיינה בחוסר ודאות ודחיית החלטות הקשורות לרכישה, בנייה ושיפוץ. שנית, עלייה במספר הישראלים היוצאים לרילוקיישן, המבקשים לאחסן חלק מתכולת ביתם.
מיכאל פורז, מנהל השיווק של חברת אביה מוסיף גורם נוסף ומציין כי "העיכובים המשמעותיים בענף הבנייה, הגורמים לדחיות במסירת דירות חדשות, מובילים רבים לפנות לפתרונות דיור זמניים ולהשתמש בשירותי אחסנה בתקופת הביניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה