נדל"ן ותשתיות

מהפכה ברכישת דירות בישראל: זו האפליקציה החדשה לקונים ולדיירים

קבוצת דמרי יצאה במהלך חדשני וחריג בתחום הנדל"ן, והיום פרסמה את האפליקציה שהשיקה בשיתוף וואן טכנולוגיות, לטובת רוכשי הדירות ולדיירים
מערכת ice | 
האפליקציה של דמרי (צילום יח"צ)
קבוצת דמרי פרסמה היום (חמישי) את השקת האפליקציה החדשה שלה, "דמרי דיירים", שיצאה לפועל בשיתוף חברת וואן טכנולוגיות. לדברי החברה, באמצעות האפליקציה החדשה תתאפשר גישה נוחה למידע וניהול פרטים, מרגע רכישת הדירה ולכל אורך תקופת הבניה ושירות הבדק.
האפליקציה פותחה על ידי ONE Digital, חטיבת הדיגיטל והחדשנות מקבוצת וואן טכנולוגיות, בסביבת אז'ור של מיקרוסופט.
עוד אמרו בחברה על האפליקציה, כי באזור האישי לקוחות החברה יכולים לגשת בכל רגע ומכל מקום לחוזה המכר וכל ניירת רלוונטית הקשורה ברכישה, לעקוב אחר התקדמות הפרויקט בו רכשו דירה, לפתוח בקשות לשינויים, לבצע בחירת חומרים, לנהל את המפגשים עם נציגי החברה, לאשר שינויים ותוספות, לצפות ולעדכן מידע פיננסי, לקבל טיפים ומידע בנושאים שונים כמו  עיצוב ומשכנתאות וגם להכיר את השכנים.
חזי דמרי סמנכ"ל חטיבת המגורים, י.ח דמרי אמר: "מדי שנה, אנו מוסרים מאות יחידות דיור חדשות ומנהלים עוד אלפי דירות בשלבים שונים, דמרי כחברה רואה בשירות הלקוחות ערך עליון ואנו משקיעים לאורך השנים בשיפור התהליך".

צילום: אפשרת מזור
​"בעולם היום הלקוח מצפה למידע זמין ומהיר ולתגובה מהירה , כמו גם יחס אישי וכדי לעמוד בציפיות הרוכשים, יצרנו ערוץ דיגיטלי, נגיש ונוח לשימוש. פלטפורמה זו מהווה שדרוג מהותי בחוויית הלקוח בענף הבנייה למגורים. האפליקציה, בשיתוף ופיתוח ONE Digital, משפרת את השירות ללקוחות וממקדת את הצוות המקצועי בהענקת השירות הטוב ביותר". הוסיף.
רן רייכברג, CTO קבוצת וואן טכנולוגיות אמר: "הטרנספורמציה הדיגיטלית מגיעה לכל ענפי המשק וחברת י.ח דמרי מובילה אותה גם בענף הבנייה, שעד לאחרונה נחשב אולי לשמרן או מיושן, אך לא עוד. מעבר לקבלת מידע עדכני ולניהול פיננסי של תהליך רכישת הדירה, הפלטפורמה הדיגיטלית שפיתחנו מאפשרת ללקוחות של דמרי לשוטט בדירה שרכשו עוד בטרם נבנתה, לעצב ולהתאים אותה לצרכיהם, לרהט אותה ואפילו להכיר את השכנים החדשים - הרבה לפני קבלת המפתח".

צילום: אינגה אבשלום שיליאן
"לדעתנו לא רחוק היום בו דירות למגורים יימכרו באינטרנט, מבלי שהלקוח יצטרך להגיע למשרד המכירות. חברות בנייה שידעו להשתמש נכון בערוצים הדיגיטליים ימכרו יותר דירות ובמקביל יפחיתו את עלויות הבנייה, האחריות והתחזוקה בפרויקטים שלהן". הוסיף רייכברג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה