נדל"ן ותשתיות

התקדמות משמעותית בפיתוח של צור הדסה: זוכות חדשות בשני מכרזים

רשות מקרקעי ישראל הודיעה על הזוכות בשני מכרזים בצור הדסה: א.ש אלישר וא.מ. מלמד זכו במכרז לבניית מאה יחידות דיור; פמה זכתה במכרז למגרש המיועד למסחר ותעשייה 
מערכת ice | 
רשות מקרקעי ישראל (צילום רוני סימנטוב רשות מקרקעי ישראל)
פמה חברה להשקעות ונכסים בע"מ זכתה במכרז שפרסמה רשות מקרקעי ישראל למגרש מס' 156, המיועד למסחר ותעסוקה בשכונה ב'2 בצור הדסה. החברה תשלם לרשות מקרקעי ישראל סכום של כ-2,316,349 ש"ח (לא כולל מע"מ והוצאות פיתוח) עבור הקרקע.
המגרש, ששטחו כ-2,066 מ"ר, שווק במסגרת תוכנית 'שכונה ב-2 בצור הדסה', המתפרשת על שטח של כ-178 דונם ממזרח לישוב צור הדסה הוותיק. התוכנית כוללת כחמש מאות יחידות דיור, שטחים למסחר ותעסוקה, מוסדות ציבוריים, תשתיות דרכים ושטחים פתוחים. מדובר בחלק מתוכנית כוללת לפיתוח האזור, המשלבת מגורים עם שטחים מסחריים ותעסוקתיים.
למכרז הוגשו שתי הצעות.

במכרז ייזום נוסף של הרשות יחד עם משרד הבינוי והשיכון במתחם 'הזית' בצור הדסה, הוכרזה כזוכה ההצעה של א.ש אלישר הנדסה והשקעות בע"מ וא.מ. מלמד בע"מ. במכרז זה הוצע תכנון, פיתוח ובנייה של כמאה יחידות דיור. המתחם כולל שטח של כ-13,254 מ"ר בצפון הישוב צור הדסה ומהווה חלק מתוכניות הפיתוח הכוללות של צור הדסה וצור הדסה הוותיקה, המשתרעות על שטח של כ-427 דונם. התוכנית כוללת שטחי מגורים, מוסדות ציבוריים, אזור מסחרי, אזור תעשייה ומלאכה, תחנת דלק, שירותי דרך, שטח לתכנון עתידי ושטחים ציבוריים פתוחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה