נדל"ן ותשתיות

אבן הפינה הונחה: מי חברת הענק שמשתתפת בפרויקט חדש?

הצעד הגדול של חברת דיפלומט, פתיחת מרכז לוגיסטי חדש בקיסריה שעתיד לשרת את צמיחת החברה לשנים רבות קדימה
מערכת ice | 
נעם וימן ומיכאל כרסנטי בהנחת אבן פינה למרלוג הענק של דיפלומט בפארק העסקים קיסריה (צילום ליה להב אמיר)
קבוצת דיפלומט פותחת מרכז לוגיסטי חדש והוא עתיד להיות מהגדולים והמתקדמים ביותר במזרח התיכון. הוא ישתרע על פני 80,000 מטר. המרלו"ג החדש יוקם על ידי החברה לנכסי קיסריה אדמונד דה בנימין דה רוטשילד, בהשקעה משותפת של יותר מ-800,000 מיליון שקל. את הליווי הפיננסי ומימון ההקמה לפרויקט הענק תעניק חטיבת ההשקעות של חברת הראל ביטוח ופיננסים.
 
המבנה עתיד לשרת את צמיחת החברה ב-20 שנים הקרובות ויהיו לו מערכות אוטומציה חכמות ומתקדמות. השבוע הונחה אבן הפינה של המרכז הלוגיסטי בטקס מיוחד. במעמד הטקס ציין נעם וימן, יו"ר קבוצת דיפלומט: "המרלו"ג החדש שתקים עבורנו החברה לנכסי קיסריה יהווה מענה לגידול הטבעי של הקבוצה ויאפשר לדיפלומט המשך צמיחה וכניסה לעסקים חדשים".
.
נעם וימן ג'פרי מנדל מיכאל כרסנטי ואיציק טוויל בטקס הנחת אבן פחנה למרלוג דיפלומט בפארק העסקים קיסריה (צילום: ליה להב אמיר)
מיקי קליגר, יו"ר החברות לפיתוח ולנכסי קיסריה הדגיש כי "עבורנו, ובמיוחד בימים קשים כאלה, כל הנחה של אבן פינה היא אירוע משמעותי בעשייה הציונית הנמשכת שלנו, תרומה משמעותית נוספת לכלכלה ולחברה בישראל בכלל ובמרחב קיסריה בפרט". מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברות, הודה להנהלת דיפלומט ולהראל על האמון ביכולות ובאיכות התכנון והביצוע של הצוות של החברה לנכסי קיסריה והתחייב "להעמיד לדיפלומט מרלו"ג מתקדם בסטנדרט קיסריה ובלוח הזמנים שהתחייבנו עליו".

 
איציק טוויל, מנהל אגף אשראי ונדל"ן בחטיבת ההשקעות של חברת הראל ביטוח ופיננסים אמר כי "קבוצת הראל בוחרת את השקעותיה בקפדנות רבה ובמקצועיות. מצאנו בשותפות עם דיפלומט ועם קבוצת רוטשילד (ישראל) חיבור מתאים בין יכולות לבין מסורת מפוארת ועתיד מבטיח ועל כן אנו שמחים להיות חלק מהקמתו של המרלו"ג במימון מיוחד המשלב את שלב הקמת הפרויקט ושלב ההנבה שלו בהיקף של כ-500 מיליוני ש"ח מסך העלות הכוללת של המרלו"ג החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה