נדל"ן ותשתיות

דירות חדשות ייבנו בשומרון: זה המכרז הענק של רמ"י

רשות מקרקעי ישראל מכריזה כי חברת "שורש א.ג בע"מ" זכתה במכרז של הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש ביו"ש ומשרד הבינוי והשיכון לבניית 48 יחידות דיור במתחם בבנייה רוויה בגבעה המערבית בקרני שומרון

מערכת ice | 
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשות מקרקעי ישראל מכריזה כי חברת "שורש א.ג בע"מ" זכתה במכרז של הממונה על הרכוש הממשלתי והנטוש ביו"ש ומשרד הבינוי והשיכון לבניית 48 יחידות דיור במתחם בבנייה רוויה בגבעה המערבית בקרני שומרון.
על פי רשות מקרקעי ישראל, מדובר במכרז שאליו הוגשו 6 הצעות שווקה בהצלחה קרקע במתחם לבניית 48 יחידות דיור למגורים בבנייה רוויה.  עוד נודע, כי המגרש ששווק במכרז מיועד למגורים כחלק מתוכניות לגבעה המערבית בישוב קרני שומרון. 
מדובר באזור מגורים בן כ-176 יחידות דיור במבני מגורים בגובה של 4 קומות עם 12 יחידות דיור בבניין. לצד המגורים, שטחים לתשתית דרכים ושטחים ציבוריים פתוחים. כזכור, אמש (שלישי) רשות מקרקעי ישראל הודיעה על הזוכות במכרז  במסלול "דיור במחיר מטרה" לבניית 1,239 יחידות דיור למגורים ומסחר בשבעה מתחמים בנייה רוויה באום אל פחם.
על פי רשות מקרקעי ישראל, מחירי הדירות לזוכים בהגרלות החל מ-683,000 שקל. על פי ההודעה הרשמית של רמ"י, החברות הזוכות במכרז ישלמו על הקרקע סכום כולל של כ-25,102,676 שקל (לא כולל מע"מ). בנוסף, רמ"י ציינה כי הדירות יימכרו בהנחה של 33% ממחיר דירה בשוק החופשי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה