נדל"ן ותשתיות

מהפכה בתחבורה הציבורית, רמי לוי בפרויקט מטורף ואולמרט בתביעת ענק

נחנך מסוף הארזים החדש בירושלים, הכולל חניון אוטובוסים חשמלי ומתקדם, רמי לוי מקים מרכז מסחרי בדימונה בהשקעת 100 מיליון שקל, שיכון ובינוי בצרות, האחים חג'ג' במהלך דרמטי ואהוד אולמרט ודיירי הבניין בתביעת ענק של 5 מיליון שקל. אלה ידיעות השבוע בנדל"ן ב-ice
מערכת ice |  3
תחבורה ציבורית (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, חיים גולדברג, עומר פיכמן)
רמי לוי משתלט על העיר הזו: המהלך ב-100 מיליון שקל נחשף: במרכזה של התוכנית השאפתנית בדימונה עומד פרויקט הדגל: מרכז מסחרי חדש בהשקעה של 100 מיליון שקל. המתחם, שייבנה על שטח של כ-8,000 מ"ר, מתוכנן להיות הרבה יותר מסתם עוד קניון. הוא יכלול מגוון רחב של עסקים, החל מרשתות מזון בינלאומיות כמו מקדונלד'ס וארומה, דרך חנויות אופנה ועד לסניף ענק הרשת רמי לוי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה בתחבורה הציבורית בישראל: הפרויקט בחצי מיליארד שקל יוצא לדרך: נחנך מסוף הארזים החדש בירושלים, המסוף, הכולל חניון אוטובוסים חשמלי ומתקדם, ממוקם בקרוב למרכזי המסחר והמגורים של העיר, נבנה בהשקעה של חצי מיליארד שקלים ומתפרס על פני שטח של 50 אלף מ"ר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ההתחדשות העירונית כובשת את ישראל: אלפי דירות חדשות בדרך: הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית בראשות אלעזר במברגר, מכריזה על 17 מתחמי בינוי פינוי חדשים ברחבי הארץ, אשר במסגרתם עומדים להיבנות בישראל כ-8,163 יחידות דיור חדשות | זוהי רשימת הפרויקטים המלאה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ענקית הנדל"ן הישראלית בצרות: עסקת הענק פוצצה: משבר בשיכון ובינוי: עסקת המיליונים בניגריה קורסת ומעמידה בסימן שאלה את עתיד החברה באפריקה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
האחים חג'ג' במהלך דרמטי: ימונו למנכ"לים המשותפים של הקבוצה: האחים צחי ועידו חג'ג', ממנים את עצמם לתפקיד הנהלת חברת הנדל"ן המצליחה, במקומו של תמיר אמר שהודיע על פרישתו מתפקיד המנכ"ל לפני מספר חודשים. בתוך כך גם שינוי בגזרת סמנכ"ל הכספים: במקומה של סיגל צדוק ימונה נאור סמוזיק שצמח מבפנים | פרסום ראשון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תכנית דיור חדשה בישראל: זה מה שיקרה מה-1.9: משרד הבינוי והשיכון מציג: תוכנית "שכירות יציבה ובטוחה". בהובלת שר הבינוי והשיכון , יצחק גולדקנופף, ב1/9/24 יפתח מסלול חדש לסיוע מוגדל בשכר דירה לאלו הזכאים לדיור הציבורי לאורך כל תקופת הזכאות, תוכנית "שכירות יציבה ובטוחה". תוכנית זו מיועדת לכלל הזכאים, ובכל היישובים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אהוד אולמרט ודיירי הבניין בתביעת ענק: יקבלו 5 מיליון שקל? בעלי דירות בכיכר המדינה בתביעה על סך 5 מיליון שקלים - החניון הרובוטי שנבנה "בלתי שמיש". נציגות הבית המשותף ובעלי הדירות בבניין, ביניהם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, אשר הגישו תביעה באמצעות עוה"ד עמירם טפירו וגל ראש, טוענים כי החניון התת קרקעי שנבנה כמעט בלתי שמיש, עקב זמני המתנה ארוכים מאוד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מאיפה יש לאולמרט כסף לדירה בכיכר המדינה? הצהרת הון? (ל"ת)
    עשה? 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שיפסיקו לדבר שטויות!!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל עוד משרד התחבורה לא יוריד את מחיר הנסיעה בתחבורה הציבורית,אז כל ניסיון לעשות משהו שנראה כמו פלסטר,לא יעזור לזה שבמשרד התחבורה רוצים יותר נוסעים ופחות מכוניות.שמצד שני הם מעודדים יבוא מכוניות!
    סגור
  • 1.
    מעניין איך מצליח לכאורה לרשת רמי לוי להתפתח...
    דרומי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי במסיבה אי שם בהרצליה לחצו ידיים בין שיר לזמר ומזמור... מעניין לכאורה
    סגור