נדל"ן ותשתיות

אאורה כובשת את השרון: "אבן שואבת עבור אוכלוסייה חדשה"

שלב ראשון של פרויקט אאורה רמת השרון מתחיל באכלוס, וכולל שני בניינים בני 19 קומות ו-240 יח"ד. השלב השני, הכולל 4 מגדלים נוספים, בני 19 קומות ו-447 יח"ד נמצא בבנייה שתסתיים בעוד כשלוש שנים. המנכ"ל והבעלים יעקב אטרקצ'י: "תנופת הפעילות לא עוצרת על אף אתגרי התקופה"
מערכת ice | 
יעקב אטרקצ'י (צילום יחצ, ראובן קפוצ'נסקי)
חברת אאורה השקעות, העוסקת בייזום בניה למגורים בישראל ומתמחה בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות, מודיעה כי החלה באיכלוס שלב א' בפרויקט "אאורה רמת השרון", שכולל שני מגדלים בני 19 שיכילו 240 יח"ד לאחר קבלת טופס 4.
מאות משפחות בהתרגשות גדולה לקראת האכלוס בבית החדש, בהם זוגות צעירים ומשפחות מתוך רמת השרון לצד תושבים חדשים בעיר ומצמצי דיור מבתים פרטיים. הדיירים החדשים מוצאים בפרויקט החדש קהילה אמיתית שמשלבת תכנון מודרני לצד איכות חיים, שירותים קהילתיים, מסחר, קרבה למוסדות חינוך ברמה הגבוהה ביותר ונגישות מיטבית בעיר המבוקשת רמת השרון.
הפרויקט כלל הריסה של 180 יח"ד ובנייתם של 6 מגדלי מגורים יוקרתיים בני 19 קומות, הכוללים 687 יח״ד, שטחים מסחריים ומבני ציבור בהיקף משמעותי של 2,000 מ"ר. שלב ב׳ של הפרויקט, הנמצא בעיצומה של הבנייה, צפוי להסתיים בשנת 2027. שלב זה כולל הקמת 4 מגדלי מגורים יוקרתיים נוספים בני 19 קומות שיכללו 447 יח"ד. נכון למועד הדוח האחרון, נמכרו בשלב ב' של הפרויקט כמחצית מהדירות. 
פרויקט "אאורה רמת השרון" ממוקם בסמוך לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 4, כביש 5 ומחלף חדש המחבר את האזור לצירי התנועה הראשיים במרכז. בזכות מיקומו הגיאוגרפי האטרקטיבי הוא נמצא במרחק של דקות נסיעה ספורות מעורקי התחבורה של גוש דן, מה שמאפשר לתושבי הפרויקט להגיע בקלות לתל אביב או ליישובים הסמוכים .בסמוך לפרויקט ישנו בית ספר למחוננים, מרכז קהילתי, תנועות נוער, קאנטרי שרונית ואצטדיון רמה"ש כשבעתיד צפוי לקום בסמיכות לפרויקט מרכז אומנויות. כמו כן, השילוב המנצח של שכונה חדשה במיקום מרכזי, במרחק הליכה ממוסדות חינוך מצוינים וממרכזי בילוי ופנאי, מעניק לתושבים חוויה של קהילה עוטפת ואיכותית.

הדמיה של פרויקט אאורה רמת השרון (צילום: ויז'ן D3)
בחודש יולי האחרון דיווחה החברה על מכירות שיא של 409 דירות במחצית הראשונה של 2024 והעלתה ב-33% את תחזית מכירת הדירות השנתית מ-600 דירות, ל-800 דירות.  במחצית הראשונה של שנת 2024 מכרה בפרויקטים השונים 305 דירות, עליה בשיעור של כ-168% במספר הדירות המכורות ביחס לחציון הראשון של שנת 2023 בו מכרה 114 דירות. היקף המכירות הבולט במחצית הראשונה של 2024 מהווה עליה בשיעור כ-9% ביחס לחציון הראשון של שנת 2022 שהייתה שנת שיא במכירת דירות בישראל בכלל, ובחברה בפרט, שבה מכרה החברה 281 דירות.  
יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של אאורה ישראל מסר כי "תנופת הפעילות באאורה לא עוצרת על אף אתגרי התקופה - החברה יוזמת, משווקת, מקדמת ובונה פרויקטים ברחבי הארץ בהיקף של אלפי יח"ד. אנו גאים ושמחים להתחיל למסור יח״ד ראשונות בפרויקט הדגל המשמעותי שלנו ברמת השרון תוך שאנו מעניקים הזדמנות נהדרת למשפחות וזוגות צעירים, להנות מחוויית מגורים אורבנית  עוטפת באיכות הגבוהה ביותר"
איציק רוכברגר, ראש עירית רמת השרון ציין כי "הייתה לי הזכות להגות את הפרוייקט מתחם אילת מורשה רמת השרון - 'אאורה רמת השרון' ולדאוג שהחברה הכלכלית תוציא מכרז יזמים בקדנציה הקודמת שלי כראש עיר. אני שמח שהפרויקט מתחיל את שלב איכלוס והופך את פניה של שכונת מורשה לשכונה מודרנית ואיכותית ואבן שואבת עבור אוכלוסייה חדשה. אני מברך את הדיירים הוותיקים שחוזרים לשכונה ונהנים מעליה משמעותית באיכות החיים וכן את הדיירים החדשים שזוכים לדירות חדשות ומודרניות. אמש סיירתי בפרויקט והתרשמתי שהוא ברמה הגבוהה ביותר, עם שטחי מסחר ושטחים ציבוריים ירוקים לטובת דייר השכונה. אני גאה שגם בקדנציה הנוכחית שלי אזכה לפגוש את הדיירים החוזרים של השלב השני שאמור להסתיים בעוד שלוש שנים ולהשלים את אחת השכונות היפות והאיכותיות שיהיו בעיר שלנו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה