נדל"ן ותשתיות

אמפא ישראל בהישג: זו כמות הדירות שמכרה בפרויקט המבוקש

באמפא ישראל מעדכנים על הצלחה יתרה בשלב הפריסייל של פרויקט "אמפא גליל ים" - החברה מכרה 12 דירות בזמן קצר של חודש במחיר ממוצע של 5.5 מיליון שקל לדירה
מערכת ice | 
אמפא ישראל (צילום סנאפשוט)
חברת אמפא ישראל מדווחת על סיום שלב הפריסייל לפרויקט 'אמפא גליל ים', במסגרתו החברה מכרה תוך חודש 12 דירות במחיר ממוצע של 5.5 מיליון שקל ליחידת דיור. כ-30% מרוכשי הדירות בפרויקט הינם תושבי השכונה שחלקם זכו בעבר בדירה במסגרת הגרלת מחיר למשתכן ועתה, יכולים למכור את דירתם לטובת מעבר בתוך גליל ים, לדירה איכותית וגדולה יותר. 
פרויקט 'אמפא גליל ים' הינו בניין בוטיק המתנשא לגובה של 9 קומות עם 35 דירות בלבד. התכנון האדריכלי כולל קונספט של מיני וילות באוויר, דירות ללא קירות משותפים, עם 3.5 כיווני אויר לכל דירה, ברמת פרטיות כמעט מוחלטת. בפרויקט מגוון דירות בנות 3-5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים.
הוא ממוקם בחלק הצפון מערבי והשקט של השכונה ברחוב הכינור פינת התזמורת. הבניין הוקם על מגרש שנרכש ע"י החברה בשנת 2021 בשווי של 77 מיליון שקלים. אדריכל הפרויקט הינו גיא מאיר.
לירון כהן, מנהל השיווק של אמפא ישראל, מציין כי "סיום שלב הפריסייל בתקופה כה קצרה, בקמפיין שקט יחסית, הוא אמת מידה לפופולריות ולביקושים הגבוהים למגורים בגליל ים כמו גם לתכנון הפרויקט עליו שמנו דגש כך שיתאים הן לתושבים חדשים בשכונה וכן למשפרי דיור מתוכה. הפרויקט אינו גדול ופונה לקהל שמחפש את המאפיינים הייחודיים שהוא מציע, ולא את המחיר הנמוך ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה