נדל"ן ותשתיות

מבנה לקראת עסקה משמעותית: נכס בכחצי מיליארד שקל

מבנה נדל"ן ממשיכה ביישום התוכנית האסטרטגית ובמו"מ למכירת נכס בשטח של 36 דונם בשוויץ, הכולל מבני נדל"ן, מסחר, משרדים, תחנת דלק ומאות מקומות חניה, בתמורה המוערכת ב-493 מיליון שקל. עוזי לוי, מנכ"ל מבנה נדל"ן: "תכנית אסטרטגית סדורה שעיקרה ביסוס צמיחה מואצת וארוכת טווח, תוך רמות סיכון מידתיות וחיזוק המיצוב מול בעלי העניין השונים"
מערכת ice | 
עוזי לוי (צילום עופר חן)
חברת מבנה נדל"ן ממשיכה בקו אותה הציגה כתכנית אסטרטגית במהלך שנת 2024, וחלק מהתוכנית הינו מימוש נכסים בחו"ל.
ענקית הנדל"ן שבשליטת דוד פורר ובניהולו של עוזי לוי, כבר החלה בכך שבחודש שעבר מימשה קניון בקנדה תמורת 108 מיליון שקל. הנכס הנמכר הינו מרכז קניות ומשרדים על קרקע של כ-58 דונם ובשטח בנוי של כ-29 אלפי מ"ר בשם Sunnyside Mall בעיר בדפורד, במחוז נובה סקוטיה, בקנדה. החברה רשמה רווח של 2.7 מיליון שקל.

הנכס בקנדה. באדיבות מבנה
עתה במבנה מתקדמים לקראת עסקה משמעותית יותר, והפעם בשוויץ. מבנה הודיעה כי היא מנהלת מו"מ על נכס שבבעלות החברה: נכס מקרקעין בשטח של כ-36 דונם הממוקם באזור תעשיה הסמוך לעיירה Unterentfelden שבשווייץ, על גביו בנויים מבני נדל"ן מניב בשטח של כ-43,000 מ"ר לשימושי מסחר, לוגיסטיקה ומשרדים, וכמו כן תחנת דלק וכ-430 מקומות חנייה.
להערכת מבנה, התמורה המוערכת אם תושלם העסקה עבור הנכס, הינה בסך של 493 מיליון שקל (115 מיליון פרנק שוויצרי).
בתוך כך, חברת מבנה נדל"ן דיווחה הבוקר על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2024, המלמדות על שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים. שיפור בשיעורי התפוסה בישראל, המשך עלייה בהכנסה התפעולית (NOI) וברווח נקי בתוספת דיווידנדים מהשקעות ׁ(FFO), גידול ברווחים והתקדמות בקצב מכירת יחידות דיור. כמו כן, החברה העלתה את התחזיות לשנת 2024 ומעדכנת על אישור השלב השני בתכנית הרכישה עצמית של מניותיה.

עוזי לוי, מנכ"ל החברה, הוסיף עם פרסום הדו"חות: "אנו מציגים ברבעון השני של 2024 תוצאות חזקות הכוללות עלייה בפרמטרים התפעוליים, ה-NOI וה-FFO, שיפור בתפוסות וגידול ברווחי החברה, ובהתאם אנו מעדכנים מעלה את תחזיותינו השנתיות. הצגנו לאחרונה תכנית אסטרטגית סדורה שעיקרה ביסוס צמיחה מואצת וארוכת טווח, תוך רמות סיכון מידתיות וחיזוק המיצוב מול בעלי העניין השונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה