נדל"ן ותשתיות

מהפכה בעיר המרכזית - זה הפרויקט השאפתני

בעיריית פתח תקווה צפויה לצאת לפועל בקרוב תוכנית שאפתנית לרחוב חדש שיחבר שני רחובות מרכזיים בעיר. הרחוב ייקרא "אחדות ישראל" על מנת לשקף את הכבוד ההדדי בין האוכלוסיות הגרות בפתח תקווה
מערכת ice | 
שוק הנדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עיריית פתח תקווה משלימה בימים אלו את העבודות להקמת הרחוב החדש המחבר את רחוב הרב מלכה לרחוב בזל. הרחוב החדש ייקרא "אחדות ישראל", וישקף את הכבוד ההדדי בין מגוון האוכלוסיות הגרות בפתח תקווה, תוך כמיהה לאומית לאחדות הנחוצה דווקא בימי המלחמה, מאז השבעה באוקטובר.
הרחוב החדש נמצא במיקום מרכזי מאוד בפתח תקווה, בסמוך לפארק הגדול אוחיון ואזור העסקים וההייטק פארקטק (קרית אריה), בקרבה לציר ז'בוטינסקי וקמפוס בתי החולים בילינסון ושניידר ועוד. כמו כן, בסמוך לרחוב החדש יוקם גשר להולכי רגל שיקרא "השבעה באוקטובר" לציון היום הטרגי ולזכר החללים והנרצחים, וכן בסמוך למקום בו עתיד לקום מוזיאון מלחמות ישראל שיהווה מרכז לימוד המורשת הצה"לית בשיתוף אירגון יד לבנים הארצי.
ראש העיר רמי גרינברג: "המלחמה, בה אנו נמצאים מאז השבעה באוקטובר, העלתה את הצורך באחדות. לא כקלישאה, אלא כדרך אמיתית שמסוגלת גם לגבור על אירועים קשים ואף להביא לניצחון מול האויב.
לשמחתנו, פתח תקווה התברכה במגוון אוכלוסיות המרכיבות את הפסיפס העירוני, וניתן לראות את הסיוע והכבוד ההדדי שנרקם בתקופת המלחמה ובכלל, קיים גם בשגרה. לכן אנו מבקשים להעלות את המושג "אחדות ישראל" גם ברמה הלאומית, ולהדגיש את הצורך בה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה