נדל"ן ותשתיות

הכבישים העמוסים ייחסמו לתנועה ב-18.8: מכה לנהגים בישראל

בירושלים יבוצעו עבודות להכנת מעקפים ברחוב הנביאים, בין צומת הדוידקה לצומת שטראוס, העבודות יתבצעו בשעות הלילה (22:00 ועד 05:00) החל מיום א', 18.8.24, ולמשך כשלושה חודשים. במהלך העבודות בשעות הלילה יצומצמו נתיבי הנסיעה לסירוגין. בכל עת, יישמר לפחות נתיב אחד פתוח לתנועה. 
מערכת ice | 
ירושלים (צילום unsplash)
בירושלים החלו עבודות להקמת הסדרי תנועה במרכז העיר. במסגרת ההיערכות להתחלת העבודות על תוואי הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים, יבוצעו עבודות להכנת מעקפים ברחוב הנביאים, בין צומת הדוידקה לצומת שטראוס.
העבודות יתבצעו בשעות הלילה (22:00 ועד 05:00) החל מיום א', 18.8.24, ולמשך כשלושה חודשים. במהלך העבודות בשעות הלילה יצומצמו נתיבי הנסיעה לסירוגין. בכל עת, יישמר לפחות נתיב אחד פתוח לתנועה. 
 
עיריית ירושלים תפעל על מנת לצמצם ככל האפשר את ההפרעה לסביבה, לתנועה ולשמור על בטיחותם של כלל משתמשי הדרך במהלך העבודות. אנחנו כאן עבורכם ואתם מוזמנים לפנות אלינו למוקד 106 בכל שאלה או מידע נדרש.
במקביל, היום (רביעי) צפויה המשטרה לקיים אחר הצהריים, תרגיל מוכנות מבצעית לחירום באזור ירושלים והסביבה. במסגרת התרגיל שתוכנן מראש, וצפוי להתקיים החל מהשעה 16:30 ועד 18:00, תורגש תנועה ערה של כוחות משטרה ומג"ב, בערים: ירושלים, בית שמש, וביישובים שבגזרת הרי ירושלים ומטה יהודה. 

מטרת התרגיל הינה לתרגל את המוכנות המבצעית והתיאום של כוחות המשטרה וכיתות הכוננות במחוז ירושלים בהתמודדות עם אירועי חירום וקיצון.  במהלך התרגיל לא צפויים חסימות של צירי תנועה ראשיים באזור, ואנו קוראים לציבור להשמע להנחיות השוטרים בשטח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה