נדל"ן ותשתיות

אצטדיון סמי עופר בדרך למהפכה: אלו השדרוגים שיוכנסו לרווחת האוהדים

עיריית חיפה והנהלת אצטדיון סמי עופר חוברות יחד לצורך ביצוע חידושים משמעותיים בהיכל הכדורגל שמשמש מגרשן הביתי של קבוצות מכבי חיפה והפועל חיפה. המנכ"ל ליאור פרי: "הצלחנו בשנים האחרונות להכפיל את ההכנסות ובכך להקטין דרמטית ומשמעותית את התמיכה מכספי העירייה"
מערכת ice | 
אצטדיון סמי עופר (צילום: באדיבות דף הפייסבוק של מכבי חיפה) (צילום דף הפייסבוק של מכבי חיפה)
עיריית חיפה והנהלת אצטדיון סמי עופר חוברות יחד לצורך ביצוע חידושים משמעותיים, כשברקע עשר שנים להיכל הכדורגל שמשמש מגרשן הביתי של קבוצות מכבי חיפה והפועל חיפה. על פי התכנון, יצאו מכרזים להרחבת השטחים המסחריים מסביב לאצטדיון, ותקודם תוכנית לאוורור היציעים. 
הלחות הגבוהה ותחושת אי הנוחות קוממו על ההנהלה את האוהדים, ועל פי הדיווח של יגאל גולדשטיין בערוץ הספורט הבוקר (שני) עומדת על הפרק הקמת קווי מטרונית נוספים שיקלו על ההגעה לאצטדיון, וכן פעולות פנאי כמו הופעות אומנים. בתקופה הקרובה גם יושק באצטדיון מוזיאון "מכבי חיפה", עליו עובדים בחודשים האחרונים.
"אני חש גאווה גדולה לציין עשור ראשון לאצטדיון העירוני סמי עופר, אותו יזמתי ופעלתי להקמתו. אצטדיון "סמי עופר" נבנה בסטנדרטים הגבוהים בעולם, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר", אמר יונה יהב, ראש עיריית חיפה. "אין לי ספק, כי העשור הבא של האצטדיון, שמתחיל היום, יהיה מוצלח אף יותר מקודמו".
"כבר במהלך התקופה הקרובה יתווספו לאצטדיון מוזיאון יוקרתי של מועדון הכדורגל "מכבי חיפה" וכן עסקים חדשים רבים. כל אלה ועוד, לצד המשך האירועים שיתקיימו בו, ימשיכו להצעיד את האצטדיון אל עבר הצלחות רבות נוספות, ויביאו את האצטדיון להמשיך להוות מתחם בילוי מוביל, המשרת את כלל תושבי העיר חיפה".
ליאור פרי, מנכ"ל אצטדיון סמי עופר הוסיף: "הצלחנו בשנים האחרונות להכפיל את ההכנסות ובכך להקטין דרמטית ומשמעותית את התמיכה מכספי העירייה. ההכנסות שלנו מופנות קודם כל לשיפור ושדרוג החוויה והאירוח עבור קהל האוהדים והאורחים שלנו בהיבטי איכות ונראות המתקן, בהיבטי האבטחה והבטיחות, היבטי התחזוקה ועוד".
"פיתחנו ונמשיך לפתח את שטחי המסחר. אנחנו מתכוונים להרחיב את הפעילות ולהוציא בקרוב מכרזים נוספים לשטחים מסחריים נוספים שיהוו מוקד משיכה ויספקו מעטפת לפעילות באצטדיון", סיכם פרי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה