נדל"ן ותשתיות

מרגש: זאת חברת שיווק הנדל"ן שזכתה במקום הראשון בדירוג היוקרתי

בפעם ה-11 ברציפות, "אלדר שיווק" כבשה את טבלת BDICODE בתחום חברות שיווק הנדל"ן בישראל. מיום הקמתה בשנת 1999 ועד היום, שיווקה החברה למעלה מ-32 אלף דירות חדשות בפריסה ארצית בהיקף של כ-47 מיליארד שקלים.  המנכ"ל רוני כהן: "תוצאה ישירה של התמדה, מסירות ועבודה מקצועית"
מערכת ice | 
שוק הנדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
זאת השנה ה-11 ברציפות  ל"אלדר שיווק" בראש דירוג BDICODE בתחום חברות שיווק הנדל"ן בישראל. 
"אלדר שיווק" עוסקת בתחום שיווק פרויקטים למגורים, וכבר למעלה משני עשורים פועלת בשיווק פרויקטי נדל"ן עבור מיטב יזמי הנדל"ן בישראל, לרבות  פרויקטים מהמובילים בישראל. החברה מתמחה בשיווק פרויקטים מגוונים, מבנייני בוטיק ועד שכונות מגורים שלמות. מיום הקמתה בשנת 1999 ועד היום, שיווקה החברה למעלה מ-32 אלף דירות חדשות בפריסה ארצית בהיקף של כ-47 מיליארד שקלים.
מקום שלישי בדירוג BDICODE לשנת 2024: דרא שיווק נדל"ן. החברה מתמחה במתן שירותי שיווק מקצה לקצה ומפעילה מערך שיווק שלם עבור יזמי הנדל"ן המובילים בישראל למעלה מ-27 שנה.
רוני כהן, מנכ"ל ושותף אלדר שיווק: "יותר מכל אני גאה ביכולת של אלדר להרחיב ולהעמיק, שנה אחר שנה  את מעגל הלקוחות שלנו, עוד ועוד חברות נדל"ן בוחרות באלדר כחברה האמונה על שיווק הפרויקטים שלהם, וזאת זכות גדולה לקבל את ההכרה גם בדירוג BDICODE לשנת 2024.

רוני כהן, שותף ומנכ"ל "אלדר שיווק" (צילום: איל יצהר)
השנה האחרונה הציבה בפנינו אתגרים מורכבים, אך למרות התנאים הקשים הצלחנו לשמור על מעמדנו ולמכור יותר דירות בהשוואה לשנה הקודמת. השינויים המהירים בהעדפות הרוכשים חייבו אותנו להסתגל למצב החדש בקצב מהיר. השקענו רבות בלימוד המגמות החדשות ובייעוץ על התאמות בפרויקטים עתידיים לרבות פיתוח היכולות בתחום יעוץ המשכנתאות באמצעות חברת 'אלדר משכנתאות', חברה אחות לאלדר שיווק שתומכת ומעניקה שירותים ללקוחות המעוניינים בכך, דבר שאפשר לנו להמשיך ולהיות בחזית התחום.
הצלחה זו היא תוצאה ישירה של התמדה, מסירות ועבודה מקצועית של צוות המנהלים והעובדים שלנו, שממשיך להוביל גם בשוק תחרותי. אני רוצה להודות לכל לקוחותינו, יזמי וחברות הנדל"ן בישראל על התמיכה המתמשכת והאמון הבלתי פוסק. אנו מחויבים להמשך הצלחות ולהובלה בתחום שיווק הנדל"ן בישראל".

מנכ"ל ובעלי דרא, דרור אוהב ציון. צילום: דנה תמרי
דרור אוהב ציון, מנכ"ל דרא שיווק נדל"ן: "אנו שמחים מאוד על הדרוג בצמרת חברות שיווק הנדל"ן בישראל כבר שנה רביעית ברציפות ורואים בכך זכות גדולה אשר מדרבנת אותנו להמשיך לשמור על רמה מקצועית גבוהה ומחויבות ללקוחותינו אשר ממשיכים לתת בנו אמון ולהפקיד בידנו את היקר להם מכל- את השיווק. גם בתקופה רגישה ומאתגרת זו, אנחנו ממשיכים לטפח ולשמר צוות מקצועי ואיכותי, המאופיין במחויבות גבוהה ואהבה למקצוע.
אני מודה לעובדים ולמנהלים הנפלאים של דרא ולשותפים לדרך. זו תוצאה של עבודה קשה, מקצועיות ושאיפה מתמדת למצוינות בכל תחום. דווקא השנה שהחלה בסימן ריבית גבוהה וירידה בהיקף העסקאות והסתיימה במלחמה אשר גרמה לאבדות קשות בנפש ולפגיעה קשה בכלכלה בכלל ובשוק הנדלן בפרט, באה לידי ביטוי ביתר שאת החשיבות של מערך שיווק איכותי, מקצועי וגמיש אשר יודע להתמודד עם המשברים והשינויים הקיצוניים שמתחוללים בשוק.
הוותק של דרא והבנת השוק הישראלי בפרספקטיבה של 30 שנה מעניקה לנו את היכולת לתמרן ולייצר יציבות גם בתקופות מאתגרות ומאפשרת ללקוחות שלנו להנות מגמישות, מקצוענות, תוצאות יוצאות דופן ובשורה התחתונה – להרוויח יותר. אנחנו בדרא פועלים בימים אלה  ביתר שאת לקידום התכנון וההכנות לשיווק של מגוון פרויקטים חדשים על מנת לספק ללקוחות שלנו שירות טוב יחד עם חווית רכישה ייחודית ומספקת. אנו מחויבים להמשיך לחדש ולהתפתח כדי לעמוד בציפיות הגבוהות של לקוחותינו ולחזק את מעמדנו בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה