נדל"ן ותשתיות

ענקית הנדל"ן תבנה 26 אלף יח"ד לישראלים: עסקת ענק בדרך

גפן מגורים והתחדשות בוחנת עסקה משמעותית בתחום ההתחדשות עירונית: רכישת כ-45 פרויקטי התחדשות עירונית בהיקף של כ-16 אלף יח"ד חדשות, לאחר השלמת העסקה תהייה גפן מגורים מעורבת בכ-70 פרויקטי התחדשות עירונית המונים כ-26 אלף יח"ד, 8 מתוך הפרויקטים שייבחנו שייכים לבעל השליטה
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
חברת גפן מגורים והתחדשות מדווחת על מינוי ועדה מיוחדת לבחינה וניהול מו"מ של עסקת רכישה מהותית, אשר אם תושלם ותצא לפועל, צפויה למצב את החברה כאחת הבולטות בישראל בתחומה עם מעורבות  בכ-70 פרויקטי התחדשות עירונית הכוללים כ-26 אלף יח"ד חדשות לבניה (חלקם עם שותפים) מתוכן כ-20 אלף יח"ד לשיווק, חלקה הצפוי של החברה כ-10 אלף יח"ד לשיווק. הועדה מורכבת מהדירקטורים החיצוניים של החברה בלבד, מר אביעד פרידמן ומר מיכאל בר חיים.
גפן מגורים תיבחן את רכישת מלוא הנכסים של חברה פרטית בבעלות צד שלישי, שאינה קשורה לחברה או לבעל השליטה, אשר עוסקת בתחום ההתחדשות העירונית ומחזיקה בזכויות לכ-37 פרויקטים (חלקם עם שותפים)  במסגרתם צפויות להיבנות כ-9,400 יח"ד חדשות, מתוכן כ- 7,400 יח"ד לשיווק, חלקה של החברה הפרטית הינו כ-3,000 יח"ד לשיווק.

בנוסף, תיבחן גפן את רכישתם של 8 פרויקטי התחדשות עירונית מקבוצת אבו יחיאל, שבשליטת בעל השליטה צחי אבו, במסגרתם צפויות להיבנות כ-6,400 יח"ד חדשות (חלקם עם שותפים)  מתוכן כ- 5,000 יח"ד לשיווק , חלקה של קבוצת אבו יחיאל הינו כ-2,200 יח"ד לשיווק.
בחינת העסקאות תבוצע על ידי דירקטורים חיצוניים ובלתי תלויים בעלי ניסיון משמעותי בענף הנדל"ן: אביעד פרידמן (52), לשעבר מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון וחבר הנהלת רשות מקרקעי ישראל, שימש במשך 26 שנים במגוון תפקידי ניהול בכירים במגזר הפרטי והציבורי עם התמחות בתחומים חשבונאיים ופיננסיים. מיקי בר-חיים (69), דח"צ במנורה מבטחים ובדימרי בניה ופיתוח, שימש, בין היתר, כראש מערך הבנייה והנדל"ן בבנק לאומי וחבר הנהלת הבנק בארה"ב. בנוסף, שימש בר-חיים כמנכ"ל קבוצת גזית גלוב ויו"ר דירקטוריון אלבר.
מנכ"ל גפן מגורים והתחדשות, מר משה קורן, מסר: "ככל שיאושר, המהלך ישתלב באסטרטגיית הצמיחה של החברה ויאפשר הגעה לפורטפוליו נכסים רחב בתוך פרק זמן קצר. כחברה בצמיחה, אנו מסתכלים קדימה ליצירת שיתופי פעולה עסקיים עם שותפים אסטרטגיים הפועלים בתחום ההתחדשות העירונית ברחבי הארץ, אשר ייצרו ערך והיצע איכותי של דירות לציבור בישראל וכן ליצירת ערך לכלל בעלי המניות של גפן מגורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה