נדל"ן ותשתיות

בית"ר ירושלים עומדת להשתנות: זה המהלך המתוכנן

אם הכול ילך לפי לוח הזמנים, בעוד שנה וחצי בית"ר ירושלים תעזוב את מתקן האימונים המיתולוגי שלה בבית וגן לטובת מגדל אשפוז. הוסכם כי לא יפנו את הקבוצה לפני שימצאו לה מתקן אימונים חלופי
מערכת ice | 
אוהדי ביתר ירושלים (צילום פלאש 90)
מתקן האימונים של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים בבית וגן להיהרס ובמקומו יבנה בחלק מהשטח מגדל אשפוז שישמש את בית החולים שערי צדק. בפגישה שכללה את שר השיכון, מנכ"ל רמ"י, יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים, מנכ"ל העירייה ומנכ"ל בית החולים הוחלט כי לא יהרסו את מתקן האימונים הנוכחי עד שימצא המיקום למתקן הבא.
בפגישה הנוכחים שוחחו על אפשרויות שונות לבניית מתקן האימונים כמו פסגת זאב או בסמוך לאצטדיון טדי. המיקום בו נמצא מגרש האימונים של בית"ר מוערך במיליארדי שקלים והוא כולל שטח של 40 דונם. חשוב להדגיש כי המועדון לא יפסיק להתאמן בבית וגן לפני שימצא לו מיקום אחר שיוסכם על כל הצדדים.
בעלת הקרקע, חברת נאות בית וגן, תבעה את מועדון הכדורגל בסכום כולל של מעל 7 מיליון שקל. לטענתם, מועדון הכדורגל לא שילם את דמי החכירה במשך 14 שנה לרשות מקרקעי ישראל.
בכתב התביעה שהובא מאתר ONE נכתב: "במסגרת הנספח להסכם הפשרה התחייבה הנתבעת לשלם את חובות העבר וכן לשלם את  דמי החכירה השוטפים, זאת לגבי כל התקופה בה היא החזיקה ותחזיק במגרשים. נאות בית וגן בע"מ תאפשר לקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים להמשיך ולעשות שימוש במגרשים כל עוד המגרשים בייעודם הקיים ו/או כל עוד לא הוקמו מגרשי הספורט החלופיים ונמסרו לעירייה לשביעות רצונה המלא, כנגד תשלום חודשי שלא יעלה על גובה דמי החכירה אשר משולמים לרמ"י ע"י נאות בית וגן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה