נדל"ן ותשתיות

מהפכה בדרך השלום: זה פרויקט הנדל"ן החדש שיוצא לדרך

בקרוב יחלו העבודות להקמת פרויקט היוקרה HELLO תל אביב בדרך השלום. אתמול הודיעה חברת אורון נדל"ן כי קיבלה את היתר הדיפון והחפירה עבור שלב א' של הפרויקט ותחל להיערך לפינוי הדיירים ולהריסת המבנים. בשלב הראשון של הפרויקט ייהרסו שני מבנים, ובמקומם ייבנו 4 בניינים, הכוללים 172 יח"ד 
מערכת ice | 
דרך השלום (צילום בן אברהם)
דרך השלום בתל אביב עומדת לשנות את פניה: בחברת אורון נדל"ן דיווחו אתמול (שלישי) כי זכו לקבלת היתר ראשון במסגרת פרויקט HELLO  תל אביב. היתר זה יאפשר התחלת הביצוע במתחם. דרך השלום 87-89 הם הבניינים המהווים את שלב א' במסגרת הפרויקט, ובמקומם יוקמו ארבעה בניינים - שניים לכיוון דרך השלום בת"א ושניים לכיוון רח' עמישב בגבעתיים, הכוללים יחד 172 יח"ד. 
במקביל, ממשיכה החברה לפעול כדי לקבל את היתר הבניה המלא לקידום שלב זה של הפרויקט, וכן לקידום התב"ע של שלב ב' של הפרויקט שיכלול גם את הבניינים בדרך השלום 93-101, אשר במקומם ייבנו כ-420 יח"ד חדשות. סה"כ, יכלול הפרויקט כולו את הקמתן של 592 יח"ד חדשות, הצפויות לשנות לחלוטין את פניה של רצועת השלום- המהווה את אחת הכניסות המרכזיות לתל אביב. 

דרך השלום (צילום: view point)
פרויקט היוקרהHELLO  תל אביב נהנה מתכנון אדריכלי בסטנדרט הגבוה והאיכותי ביותר של משרד כנען שנהב אדריכלים, משרד צפור ברק אדריכלים , ובעיצובה המרהיב של המעצבת דנה אוברזון. במהלך החודשים האחרונים נמכרו בפרויקט מעל 30 דירות  ובחברה מדווחים על ביקושים גבוהים לדירות באיזור. 
מריו קופל, מנכ"ל אורון נדל"ן: "קבלת ההיתר הראשון שיחל את הפרויקט היא אבן דרך משמעותית ומרגשת- הן עבורנו והן עבור הדיירים שאנו מלווים כבר זמן רב. מדובר בפרויקט שיוביל את מהפכת ההתחדשות העירונית על אחד מצירי הכניסה המרכזיים לתל אביב, והקמתו תאפשר לדיירים ולרוכשים ליהנות מכל הטוב שבתל אביב, לצד השקט, הקהילתיות ואיכות החיים של גבעתיים. החברה נמצאת בעיצומן של ההכנות הנדרשות בתקווה לאפשר את הריסת המבנים בתוך חודשים ספורים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה