נדל"ן ותשתיות

חברת הענק ההודית מתחדשת: זו המעבדה שהשיקו

מעבדת מחקר חדשה של חברת BASF Catalysts India Private Limited הושקה לאחרונה. המעבדה המתקדמת תפעל לפתח נוסחאות לייצר זרזים שיהיו מותאמים לצרכים הייחודיים של השוק ההודי
מערכת ice | 
מעבדת מחקר (צילום BASF Catalysts India Private Limited)
BASF Catalysts India Private Limited, חברת בת של BASF Environmental Catalyst and Metal Solutions (ECMS), חנכה מעבדת מחקר, פיתוח ויישום חדשה באתר שלה במהינדרה וורלד סיטי, טאמיל נאדו, צ'נאי. 
פתיחת המעבדה החדשה היא צעד מרכזי העולה בקנה אחד עם תעשיית הרכב המתפתחת של הודו וההתמקדות של ממשלת הודו בגיוון מקורות דלק, כולל אימוץ נוסף של גז טבעי דחוס (CNG) ודלקים ביולוגיים מתחדשים ומימן.
זה מחייב יצרני ציוד מקורי מקומיים להשיק כלי רכב לשימוש בדלק גמיש המסוגלים לפעול על כל תערובת דלק ביולוגי/בנזין. בנוסף, דרישות הפליטה המחמירות הקרובות מציבות אתגרים חדשים ליצרניות הרכב בהודו.
"מעבדת מחקר, פיתוח ויישום חדשה זו תאפשר פיתוח של נוסחאות לייצור זרזים המותאמים לצרכים הייחודיים של השוק ההודי בזריזות ובגמישות", אמר סעיד אלרסול (Saeed Alerasool), סגן נשיא בכיר למחקר, פיתוח ויישום עבור ECMS.
"עם השקעה זו, ECMS ממוקמת היטב כדי לסייע ללקוחותינו להגיב לשינויים הנובעים מגיוון דלק, כמו גם דרישות מחמירות יותר לפליטה מצינורות פליטה, ומבטיחה את המוכנות שלנו לתמוך בטכנולוגיות רכב עתידיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה