נדל"ן ותשתיות

חברת הנדל"ן הישראלית קורסת, מלון חדש בישראל ומהפכה בחברת החשמל

חברת טי.סי.אי (TCI) הכרמל, נקלעה לחובות עתק וחדלה משלם ריביות למלווים, המבנה הנטוש בירושלים בדרך להפוך למלון יוקרה של פתאל, חברת החשמל מוציאה לדרך את הפרויקט במיליארד שקל ומזהירה מתרחיש עלטה, הפטור ממס ברכישת דירה לעולים חדשים ומלונות ואלפי דירות בדרך לאילת ובאר שבע. אלה ידיעות השבוע בנדל"ן של ice
מערכת ice | 
כלכלה במשבר (צילום shutterstock)
חברת הנדל"ן הישראלית קורסת: חובות בעשרות מיליוני שקלים: חברת טי.סי.אי (TCI) הכרמל, נקלעה לכאורה לחובות עתק של עשרות מיליוני שקלים, אחרי שלקחה הלוואות ממשקיעים פרטיים עם הבטחה להחזיר ריבית של 7%-8%, אך בחודשים האחרונים חדלה מלשלם ריביות. כעת, שני מלווים הגישו לבית המשפט בקשה לפתיחת הליכים נגדה: "חשים כי נפלו קורבן למה שניראה על פניו כתרמית פירמידה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
מלון יוקרה חדש נפתח בישראל: המבנה הנטוש בירושלים עובר מהפך ענק: כבר 30 שנה מבנה ענק ליד קיבוץ צובה בסמוך לירושלים עומד נטוש וריק מאדם. הוא נבנה תחילה כדי להפוך למלון, אך היזמים נקלעו לקשיים כלכליים ומאז הוא נותר יתום. כעת, רשת המלונות פתאל מתכננת לפתוח במקום סניף של הרודס, במרכזו מלון בריאות יוקרתי במיוחד, עם 180 חדרי אירוח וספא. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בשורה אדירה לרוכשי הדירות: מי הזכאים לפטור ממס רכישה? ועדת הכספים של הכנסת אישרה תיקון לתקנות מיסוי מקרקעין, המתייחס להטבות שלהן זכאים עולים חדשים ברכישת נכס מקרקעין בישראל. זו ההחלטה שהתקבלה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה באילת: התפנה שטח ענק למסחר, מלונות ואלפי דירות: בריכות המלח בכניסה לעיר אילת יפונו ובמקומם תבנה העיר אלפי דירות, שטחי תיירות, מסחר ועוד על קרקע עצומה בשווי כ-2.5 מיליארד שקל. רשות מקרקעי ישראל: "זהו הסכם היסטורי שיהווה מנוע צמיחה כלכלי משמעותי לאזור". לידיעה המלאה לחצו כאן.
חברת החשמל מתכוננת לתרחיש עלטה: "הפסקת חשמל של 48 שעות בישראל": "מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, על הסיכוי להפסקות חשמל רבות בישראל בעקבות מתקפת טילים ותרחיש העלטה שמרחף מעל ראשינו כבר תקופה ארוכה: "עלולות להיות הפסקות חשמל ל-48 שעות. יש מגבלות גם לחברת החשמל. אנחנו לא קוסמים". לידיעה המלאה לחצו כאן.
חברת החשמל עושה מהפכה בישראל: הושלם פרויקט הענק במיליארד שקל: בשורה משמעותית למשק האנרגיה בישראל: הושלם פרויקט אשכול נגב ונחנכה תחנת המיתוג דימונה. יחד עם פרויקטים נוספים בתחום האנרגיה המתחדשת, בהיקפים של אלפי מגה וואטים, זה יאפשר את ביזור ייצור החשמל באזור הדרום – בואכה גוש דן. כל מה שאתם צריכים לדעת על הפרויקט המטורף. לידיעה המלאה לחצו כאן.
העיר המבוקשת תגדל בכ-120,000 תושבים: 22,000 דירות בדרך: הוועדה המחוזית דרום אישרה להפקיד את התכנית של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ועיריית באר שבע להתחדשות העיר: התוכנית מייצרת פוטנציאל תכנוני של כ-22,000 יחידות דיור חדשות, והיא כוללת 3 מסלולי התחדשות מהירים בהיתר ומאפשרת תוספת ממ"דים גם לדירות שנבנו אחרי 1984. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה