נדל"ן ותשתיות

אלפי דירות חדשות: אלו הערים שירוויחו מההתחדשות העירונית

מספר רב של יחידות דיור חדשות צפויות להיבנות בקרוב בארבע ערים שונות ברחבי הארץ: קריית שמונה, טבריה, חדרה ונהריה. השר ארבל: "מחויבות עמוקה להעמיק שורשים בכל חלקי הארץ"
מערכת ice | 
אזור (צילום מועצה מקומית אזור)
בוואלה מפרסמים בפרסום ראשון על צירופם של ארבעה מתחמי דיור חדשים מועדפים לדיור במסלול של פינוי בינוי: מתחם הנרייטה סאלד בקריית שמונה, מתחם התחנה המרכזית בנהריה, מתחם המגינים בטבריה ומתחם פאר בחדרה.
במתחם התחנה המרכזית בנהריה צפויות להיבנות כ-1,100 יחידות דיור במקום 174 קיימות, במתחם המגינים בטבריה צפויות להיבנות כ-935 דירות במקום 101 קיימות, במתחם פאר צפויות להיבנות לא פחות מ-2,750 יחידות דיור במקום 386 קיימות ובמתחם הנרייטה סאלד בקריית שמונה צפויות להיבנות 1,200 יחידות דיור במקום 269 קיימות.
שר הפנים ארבל בירך על כך ומסר: "משך תנופת ההתחדשות העירונית, התכנון והפיתוח בכל אזורי הארץ ובפריפריה ודווקא בימים אלו מעידים על המחויבות העמוקה שלנו להעמיק שורשים בכל חלקי הארץ. עבודתם המסורה של עובדי מינהל התכנון ויו"ר הותמ"ל מניבים תוצאות מצוינות לדיור בר השגה".
שר הבינוי והשיכון הודיע אמש (שלישי) שתוכנית תמ"א 38 לא תוארך בכל הארץ, במקומה יהיו תוכניות שונות ב-18 ערים. הרשות הממשלתית לאישור מוסדות התכנון הציגה אתמול תוכנית חדשה לערים הללו על מנת לשמור על רציפות העבודה של ההתחדשות העירונית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה