נדל"ן ותשתיות

המכירה המוקדמת החלה: אלו הדירות המוצעות במרכז הארץ

החלה המכירה המוקדמת בקומפלקס המגורים והמסחר של קבוצת אלמוג - ANNA. טרום המכירה המוקדמת, בפריסייל למקורבים, נמכרו 11 דירות ביניהן דירות פנטהאוז, בשווי כולל של כ- 36 מיליון שקלים
מערכת ice | 
בת ים (צילום ויקיפדיה/ Assaf Yekuel)
קבוצת אלמוג מודיעה כי החלה בשיווק דירות למגורים בקומפלקס הייחודי והחדש  אשר בנייתו החלה לאחרונה ANNA BY ALMOG. הפרויקט הנבנה במסגרת התחדשות עירונית בהליך פינוי בינוי במתחם הנמצא בפינת הרחובות הרב מימון ואנה פרנק בבת-ים.
הפרויקט שתוכנן על ידי האדריכל הידוע אילן פיבקו, יכלול 128 דירות חדשות בשני בניינם מודרניים - מגדל מגורים בן 24 קומות לצד בניין נוסף בן 12 קומות, אלו יבנו מעל קומת מסחר במפלס הרחוב בשטח של כ- 700 מ"ר, וקומת מבני ציבור של כ-1700 מ"ר. לכל בניין תהיה כניסה נפרדת, שני לובאים מעוצבים וארבעה מרתפי חניה תת קרקעית.
תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3-5 חד', דירות גן תלויות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מפוארים. דירת 3 חדרים בפרויקט בשטח של כ 74 מ"ר עם מרפסת בשטח של כ 17 מ"ר, חניה ומחסן מוצעת למכירה החל מ 2,430,000 ₪. גולת הכותרת בפרויקט הוא פנטהאוז 6 חדרים עם 4 כיווני אוויר, בקומה ה 23 בשטח של כ 200 מ"ר עם כ 114 מ"ר מרפסות, עם בריכה מרהיבה.

בתקופת המכירה המוקדמת מוצעת לרוכשים האופציה לשלם 15% ממחיר הדירה במעמד החוזה, ולקבל הטבת הלוואת קבלן בגובה של עד מיליון שקל ללא ריבית והצמדה.
החברה מדווחת על התעניינות רבה בפרויקט ועל מכירת 11 דירות במכירה שקטה טרום היציאה הרשמית לפריסייל, בשווי כולל של כ- 36 מיליון שקלים.
רקפת להב, סמנכ"ל  שיווק בקבוצת אלמוג : " זהו הפרויקט הראשון של קבוצת אלמוג בבת ים ויש לו חשיבות מיוחדת עבורנו. בסמוך להריסת הבניינים החלה אצלנו מכירה "שקטה" של הפרויקט למקורבים ובזמן שיא נמכרו 11 דירות, כאשר אחת מהן הינה דירת פנטהאוז. הפרויקט שתוכנן ע"י האדריכל אילן פיבקו, מציג ארכיטקטורה יוצאת דופן בפרויקט מודרני של עירוב שימושים במיקום נהדר, המעניק איכות חיים ברמה גבוהה לכל המשפחה. בשבועות האחרונים הפרויקט מייצר התעניינות רבה בקרב תושבי בת-ים והסביבה ומכירת הדירות עוד טרם היציאה הרשמית לשיווק יעידו על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה