נדל"ן ותשתיות

הכנסות בסך 311 מיליון שקל: זה פרויקט פינוי הבינוי שיוצא לדרך

חברת הבנייה אב-גד החזקות עדכנה כי לאחר שהשיגה חתימות מ-67% מבעלי הזכויות בקרקע שברחוב הרצוג בבת ים. במסגרת הפרויקט ייהרסו 52 יח"ד, ובמקומו ייבנו כ-195 יח"ד. ההיקף ההוצאות הישירות של החברה הינו בסך של 250 מיליון שקל
מערכת ice | 
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת הבניה אב-גד החזקות (שרק לפני כמה חודשים חברה לבית ההשקעות הפניקס), אשר מתרכזת בתחום ההתחדשות עירונית, עדכנה על התקשורת בהסכם לביצוע פרויקט פינוי בינוי לאחר השגת חתימות מ-67% מבעלי הזכויות בקרקע (מעבר לסף הנדרש), ברחוב הרצוג 19/ מ"ג 10 ומ"ג 12 שבבת ים.
במסגרת הפרויקט ייהרסו המבנים הקיימים ובהם כ-52 יחידות דיור למגורים, ובמקומם ייבנו לא פחות מ-195 יחידות דיור (52 מהם שייכות לבעלי הזכויות בקרקע). עוד צוין כי היקף ההכנסות הצפוי הוא כ-311 מיליון שקל (לא כולל מע"מ), וההיקף ההוצאות הישירות הצפויות של החברה הינו כ-250 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
נציין כי בחודש שעבר פרסמה החברה את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2024, כאשר היא נהנתה מהכנסות שהסתכמו לכ-28.6 מיליון שקל, מה שמשקף עלייה של כ-5.2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
עו"ד ראם רצון מנכ"ל אב-גד: "אנו שמחים וגאים על הבעת אמון נוספת בחברה והזכות בבחירת החברה לביצוע פרויקט התחדשות עירונית נוסף בעיר בת-ים, ברח' הרצוג  19 / מ"ג 10 ומ"ג 12, בת-ים. אנו בטוחים כי הפרויקט ישפר את איכות החיים של תושבי המקום, חזות השכונה כמו גם יתרום להמשך פיתוחה האיכותי בטווח הארוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה