נדל"ן ותשתיות

בהשקעה של מיליארד שקל: מאות דירות חדשות באזור המבוקש בישראל

פרויקט "לב העיר רמת השרון" כולל 8 דונם וישלב שימושים מעורבים למסחר, תעסוקה ומגורים  563 יח''ד, שטחי משרדים ובנייני ציבור, כיכר ציבורית וקישוריות עתידית למטרו בעלות הקמה כוללת של 1 מיליארד שקל. תכנון הפרויקט מבוצע על ידי האדריכל רפאל דה לפונטיין מחברת DBLK. סיום תכנון ותחילת עבודות צפוי בשנתיים הקרובות
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
אושרה תב"ע לפרויקט "לב העיר" של קבוצת אורנים ברמת השרון: מתחם "לב העיר רמת השרון", בצומת המרכזית ביותר ברמת השרון בין הרחובות סוקולוב ממזרח, ויצמן מדרום וזלמן שניאור ממערב, כולל 8 דונם בבעלות קבוצת אורנים לאחר שרכשו אותו מבעלים מרובים החל מ-2015. עלות ההקמה של הפרויקט צפויה להגיע למיליארד שקל 
שירה אורן נחמיאס, משנה מנכ"ל קבוצת אורנים הודיעה כי התקבל מתן תוקף לתב"ע לפרויקט "לב העיר רמת השרון", "כעת אנחנו עובדים על הוצאת תוכנית מפורטת והיתר הבניה. בנוסף, בחודש מאי התקבלה הכרזת הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית על המתחם כ"מתחם לפינוי בינוי" במסלול מיסוי, כלומר, ניתן יהיה להפעיל את ההטבות מיסוי לדיירים בחלקו של הפרויקט שבו יש פינוי בינוי. מדובר על הקמה של מרכז עירוני חדש לעיר רמת השרון עם קישוריות לקו המטרו והתחנה המתוכננת בצמוד לפרויקט, הכולל שטחי מסחר משרדים, מגורים ושטחי ציבור".

פרויקט "לב העיר רמת השרון" כולל 8 דונם וישלב שימושים מעורבים למסחר, תעסוקה ומגורים  563 יח''ד, שטחי משרדים ובנייני ציבור, כיכר ציבורית וקישוריות עתידית למטרו בעלות הקמה כוללת של 1 מיליארד שקל. תכנון הפרויקט מבוצע על ידי האדריכל רפאל דה לפונטיין מחברת DBLK. סיום תכנון ותחילת עבודות צפוי בשנתיים הקרובות. 
קבוצת אורנים הינה חברה יזמית בינלאומית הפועלת בענף הנדל"ן מאז 1978. החברה ייסדה את תחום מגורי היוקרה על קו החוף בישראל, ועומדת מאחורי פרויקטים אייקונים בקו החוף, ביניהם מגדלי היוקרה ״רויאל ביץ'״, "תאומי הים" ו-"פנינת הים" על חוף הים של תל אביב, ומגדל "גלי ספיר" בחוף הים של הרצליה פיתוח. לאורנים מוניטין וניסיון של למעלה מ-25 שנים בייזום, בנייה והשבחה של נדל"ן בארץ ובעולם.
כיום מקדמת הקבוצה את ה RESORT LIVING קונספט המגורים החדשני לבני 60 +: חווית מגורים אולטרה יוקרתית בסטנדרט של מלון 7 כוכבים לחברי מועדון בלבד. פרויקט הדגל SEA ONE – PRIVATE CLUB מוקם בימים אלו על חוף ימה של ראשון לציון.
מנחם אורן המייסד, בעל השליטה בחברה והמנכ"ל עם ניסיון של 46 שנה בייזום והקמה של אלפי יח"ד, בתי מלון, מבני ציבור ומסחר. לצידו שירה אורן נחמיאס המכהנת כמשנה מנכ"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה