נדל"ן ותשתיות

דירה בהנחה בישראל חוזרת: מתי תפתח ההרשמה להגרלה?

במהלך ההגרלה יוצעו 4,633 יחידות דיור ברחבי הארץ. היא צפויה להיסגר ב-8 ביולי. בין הערים שיכללו: תל אביב, דימונה, בית שאן, ראשון לציון ועוד. בפעם ראשונה יוצעו דירות גם בבת ים וצור הדסה, ועדיפות של 20% למשרתי מילואים פעילים. שר הבינוי והשיכון גולדקנופף: "בהמשך השנה יהיו עוד אלפי דירות נוספות"
מערכת ice | 
דירה בהנחה (צילום פלאש 90)
ההרשמה להגרלה הבאה של "דירה בהנחה" תפתח ביום שני, ה-27 במאי. במהלך ההגרלה יוגרלו 4,633 דירות ברחבי הארץ, וההרשמה צפויה להיסגר ביום שני ה-8 ביולי. אישור זכאות להרשמה להגרלה ניתן להנפיק עד ה-17 ביוני. 4,633 יחידות הדיור ממוקמות ב-19 יישובים ברחבי הארץ, והן תוגרלנה באופן ממוחשב במסגרת המהלך.
הערים השונות שיכללו בהגרלה, הן בין היתר ראשון לציון, דימונה, מגדל העמק, קרית גת, בני עי"ש ואלעד. כמו כן, לראשונה בהגרלת "דירה בהנחה" יוגרלו דירות באכסאל, אפרתה, בת ים, דיר אל-אסד וצור הדסה. כמו כן, בהגרלה הקרובה תכנס לתוקף החלטת מועצת מקרקעי ישראל בראשות שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף ותינתן עדיפות של 20% למשרתי מילואים פעילים.
כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה. האפשרות להנפיק אישורי זכאות פתוחה כעת ותיסגר ביום שני ה-17 ביוני. לאחר מכן לא יהיה ניתן להנפיק אישורים עד לסגירת ההרשמה להגרלה ביום שני 8 ביולי.
יצחק גולדקנופף, שר הבינוי והשיכון: "מיד לאחר ל"ג בעומר נפתח את ההרשמה להגרלה החדשה של 'דירה בהנחה'. ובפעם הראשונה בביצוע ההגרלה תינתן עדיפות של 20%  לחיילי מילואים, החלטה שיזמתי והבאתי לאישור מועצת רמ"י. בהגרלה הקרובה מוצעות דירות בכל רחבי הארץ, לדוגמה בירושלים, תל אביב, מגדל העמק, דימונה, בת ים, אלעד, רכסים, בית שאן ועוד. בהמשך השנה יהיו עוד אלפי דירות נוספות בהגרלה".
 
יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון: "רכישה של בית ראשון מספקת יציבות וביטחון, שאנו מקדמים עבור כל אזרחי ישראל במגוון דרכים וסביבות שונות כל העת, ועתה גם עם דגש מיוחד על משרתי המילואים. הרחבת הערים בהן יוצעו הדירות גם נועדה לייצר פתרונות מתאימים למגוון אוכלוסיות ולהגביר את החוסן הציבורי. אני קורא לכל הזכאים להירשם להגרלה ולממש את זכאותם". 
ינקי קוינט, מנהל רמ"י: "ממשיכים בתוכניות ההנחה ומגוון ההטבות בפתרונות דיור בר השגה למשפחות ולצעירים בפרישה ארצית רחבה. נמשיך לספק פתרונות דיור והקצאת קרקעות בהתאם לצרכי האוכלוסייה ויעדי הממשלה. ההטבה למשרתי מילואים פעילים היא אמירה חשובה ומשמעותית של המדינה והממשלה כלפי המשרתים ובני משפחותיהם."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה