נדל"ן ותשתיות

לאחר 30 שנה: 352 דירות ייבנו בשלב הראשון בשכונת תל השומר

לאחר 30 שנה, עיריית רמת גן העניקה היתר בנייה לתוכנית הכוללת הקמה של 1088 יחידות דיור בבניינים בני 8 עד 13 קומות וכן שטח בגודל 6200 מ"ר המיועד לתעסוקה ומסחר. ברוך אדלר העומד בראש קבוצת הבעלים הגיב: "מקווה שקצב הליך הנפקת ההיתר מהעירייה יהיה שונה" 
מערכת ice | 
התחדשות עירונית-אילוסטרציה AI
ברקע המשבר שחווה ענף הבנייה מאז החלה מלחמת חרבות ברזל ב-7 באוקטובר, הוועדה המקומית של רמת גן אישרה היום (ראשון) את השלב הראשון בהקמתה של שכונת הענק בתל השומר. וזאת לאחר 30 שנה בהם בוצעו ניסיונות לקדם את הפרויקט, כאשר התב"ע (תכנית בנין עיר) אושרה כבר בסוף 2017 וכעת העירייה אישרה חלק מהבניה המותרת במקום.
בסך הכול התוכנית כוללת בניה של 1088 יחידות דיור בבניינים בני 8 עד 13 קומות וכן בניית 3 מגרשים בגודל כולל של  6200 מ"ר המיועדים לתעסוקה ומסחר. בשלב הראשון,  הוועדה אישרה  את בנייתן של 352 יחידות בלבד ב-4 בניינים בני שני אגפים, כל אחד, בשטח ממוצע של 117 מ״ר ליחידה.
השכונה החדשה צפויה לקום בקרקע הפרטית היחידה שקיימת בין בית החולים תל השומר לבסיס הצבאי בעל אותו השם. הקרקע נמצאת בבעלותן של כ-250 משפחות המאוגדות תחת הנהגתם של עורך הדין ברוך אדלר וריקי שחר ממשרדו. אדלר מסר בתגובה: "זה הוא יום מאוד משמח שכן קבוצת הבעלים ואנוכי היינו צריכים להמתין 30 שנה כדי לקבל את האישור".
עוד הוסיף כי "נקווה שקצב הליך הנפקת ההיתר מצד העיריה, יהיה כעת שונה". העסקה תבוצע על ידי חברת "אביב בתל ליטווינסקי״ מקבוצת אביב בניה של הקבלנים דורון אביב ודפנה הרלב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה