נדל"ן ותשתיות

גולדקנופף חושף את פרויקט הענק באלעד: "לא נבנו דירות במשך שנים"

שר הבינוי והשיכון נפגש עם ראש עיריית אלעד במטרה לקדם מספר פרויקטים בענפי הנדל"ן והתעסוקה בעיר. כחלק מתוכניותיו לקידום העיר, הכריז שר הבינוי והשיכון על שני פרויקטים גדולים, אשר יכללו הקמת 12,000 יחידות דיור באלעד  

מערכת ice |  6
יצחק גולדקנופף (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף קיים פגישת עבודה ראשונה עם ראש עיריית אלעד יהודה בוטבול, ובמהלכה השניים דנו בפרויקטים החדשים והעתידיים ובתוכניות להתפתחות הבנייה והתעסוקה בעיר לשנים הקרובות. 
בפגישה נכחו מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, רמ״ט השר מוטי בבצ׳יק, יו״ר דירה להשכיר חיים פרוימוביץ׳, נציגי משרד הבינוי והשיכון, נציגי רמ״י, הפרויקטור בנצי אזאצי, מנכ״ל עיריית אלעד שי נתן, גזבר העירייה נחום ברכר והיועמ״ש של אלעד ניסים לוי.
אחד הנושאים המרכזיים שבו דנו כל הגורמים בפגישה, עסקו בקידום מרכזי התעסוקה בעיר אלעד, זאת בכדי לסייע לתושבי העיר בהגדלת ההכנסות וייצוב פרנסתם בעזרת מספר פתרונות שונים. 
לצד זאת, במהלך הדיון הכריז שר הבינוי והשיכון על שתי תוכניות גדולות נוספות המקודמות בימים אלה. מדובר בהקמת כ-12,000 יחידות דיור חדשות בעיר אלעד, זאת לצד שיווק מאות יחידות שפורסמו בשנה האחרונה שירחיבו באופן משמעותי את העיר אלעד.
שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף, סיפר על פעילות המשרד בנוגע לקידום העיר אלעד: ״משרד הבינוי והשיכון כאן כדי לסייע לעיר אלעד שרוצה וצריכה לגדול, הן בקידום בניית יחידות דיור רבות והן בקידום התעסוקה בעיר".
עוד הוסיף גולדקנופף: "אנחנו נפעל כדי לצלוח את החסמים ולהוציא בקרוב את היזומות לכדי ביצוע. בעיר אלעד לא נבנו דירות במשך שנים ארוכות. יחד עם ראש העיר הנכנס נקדם לפעול, לפתח ולהרחיב את העיר ובקרוב נקדם תוכניות בנייה של כ- 12,000 יחידות דיור שיגדילו את העיר״.
 ראש עיריית אלעד, יהודה בוטבול: ״מכניסתי לתפקיד אני פועל לקדם בנייה של אלפי יחידות דיור כדי להמשיך ולהרחיב את העיר. אני רוצה להודות לשר השיכון, למנכ״ל, לאנשי המקצוע ולצוות לשכתו של השר על ההתגייסות וקידום ישיבה מקצועית למען המטרה החשובה. נפעל יחד עם משרד השיכון להורדת כל החסמים״.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    עובד עבור החסידות והאדמור (ל"ת)
    לא עבור ישראל 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    פושע גדול שמבייש את הכיפה שהוא לובש
    ציקו 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא רואה עתיד לדת בארץ , עם הצורה שהם מתנהגים
    סגור
  • 4.
    בטח לחרדים דירות חינם
    ימית 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן גולד קוף אתם דואגים מצויין לכל המשתמטים
    סגור
  • 3.
    מי שמשתמט שכרו בפרויקטים מוזלים
    עירא 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עולם הפוך ....השר דואג רק למגזר שלו ....
    סגור
  • 2.
    ממשלה מצויינת (ל"ת)
    מעולה 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    מי שלא מתגייס לצהל מגיעה לו מלונה
    גל אבי 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כמו ......
    סגור