מינויים

חברת "InvestCloud" במינוי מעניין: זה מנהל ההכנסות הראשי החדש

InvestCloud, הודיעה כי שון דונובן מונה לתפקיד מנהל הכנסות הראשי של החברה. ג'ף יאבוקי, יו"ר ומנכ"ל InvestCloud: "נוכל לנצל את המומחיות העמוקה שלו בבניית צוותים ולשפר את הערך שאנו מספקים עבור הלקוחות והשותפים שלנו"

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
"InvestCloud", ספקית גלובלית של פתרונות ניהול פיננסים ונכסים, הודיעה היום (חמישי) על מינויו של שון דונובן לתפקיד מנהל הכנסות ראשי. בתפקידו, דונובן ינהל את אסטרטגיית המכירות וניהול החשבונות של החברה בעולם.
לשון דונובן ידע וניסיון מרשים ביותר בתעשיית השירותים הפיננסיים והטכנולוגיה. דונובן עבד יותר מ-30 שנה בתפקידי ניהול גלובליים מתקדמים, עם אחריות על פני מכירות וניהול חשבונות, אסטרטגיה ותפעול וניהול כללי.
ג'ף יאבוקי, יו"ר ומנכ"ל "InvestCloud", בירך על המינוי החדש: "במשך יותר משלושה עשורים, שון מוביל צוותי מכירות ותפעול המשרתים את תעשיית השירותים הפיננסיים תוך התמקדות בהנעת צמיחת מכירות והכנסות יוצאות דופן. אנו נרגשים לקבל את פני שון ל-InvestCloud, שם נוכל לנצל את המומחיות העמוקה שלו בבניית צוותים ולשפר את הערך שאנו מספקים עבור הלקוחות והשותפים שלנו".
שון דונובן, שמח על הצטרפותו ואמר: "InvestCloud מביאה סל מלא של פתרונות טכנולוגיים מודרניים ליותר מ-80 טריליון דולר בנכסים שצפויים לעבור בין דורות בעשור הבא, שלדעתנו יתנו מענה לציפיות המשתנות של דור חדש של לקוחות. אני נרגש מההזדמנות האדירה לשינוי העומדת בפנינו ומצפה לעבוד עם הצוות כדי להניע את הדור הבא של צמיחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה