מינויים

רשת מלונות אסטרל במינוי מסקרן: זה מנהל המכירות החדש

הנהלת רשת מלונות "אסטרל" הודיעה כי מני אלגריסי מונה לתפקיד מנהל מכירות קבוצת ישיר. בני זרח, מנכ"ל ובעלי רשת מלונות "אסטרל": "אנו מברכים על מינויו של מני אלגריסי ומאחלים לו המשך עשייה פורייה והצלחה רבה"

מערכת ice |  1
מני אלגרסי (צילום יח"צ)

רשת מלונות "אסטרל" הכריזה היום (שלישי) כי מני אלגריסי מונה לתפקיד מנהל מכירות קבוצות ישיר של רשת המלונות, המונה שבעה בתי מלון בעיר אילת. לאלגריסי עבר וידע עשיר בתחום המלונאות אשר מתחיל בשנת 2016. בשנת 2016, אלגריסי כיהן כמנהל מכירות במחלקת קבוצות ישיר של רשת המלונות המוכר "ישרוטל" עד דצמבר 2023.


מנהל המכירות החדש של רשת המלונות "אסטרל", בירך על תפקידו החדש ואמר: "אני מאוד נרגש להצטרף למשפחת אסטרל, רשת שנמצאת בהתפתחות וגדילה ואין יותר מרגש להיות חלק מהתהליך הגדול הזה".
 



בני זרח, מנכ"ל ובעלי רשת מלונות "אסטרל", סיפר על תרומת החברה מפרוץ המלחמה: "החל מה-7 לאוקטובר, רשת מלונות אסטרל, צוות ההנהלה והעובדים בכל אחד מבתי המלון של הרשת התגייסו על מנת להעניק למאות המפונים הרגשה של בית הרחק מהבית".  

בהמשך דבריו, מנכ"ל ובעלי רשת המלונות "אסטרל", בירך על המינוי: "לצד האתגרים שתקופה זו הביאה עימה, הרשת עם הפנים קדימה ופועלת על מנת להעניק לאורחיה חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. אנו מברכים על מינויו של מני אלגריסי ומאחלים לו המשך עשייה פורייה והצלחה רבה".
 

(צילום: יח"צ)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מני תותח על !!
    יצחק 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש חביב יסודי שחושב מחוץ לקופסא כדי לעזור ללקוחות שלו
    סגור