מינויים

מינויים לתפקידים הבכירים במימון ישיר: אלו המנהלים החדשים

בהמשך לכניסתו של ערן גולן לניהול מימון ישיר, החברה מכריזה על שורה של מינויים בהנהלה הבכירה: שמוליק בר חן מונה למנכ''ל חברת המשכנתאות ואדם שבו מונה לסמנכ''ל המכירות של מימון ישיר
מערכת ice | 
מינויים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת מימון ישיר, חברת האשראי החוץ בנקאי מהמובילות בישראל , הודיעה היום על מינויים חדשים בהנהלה הבכירה של החברה.
שמוליק בר חן (47), שכיהן עד כה כסמנכ"ל המכירות של מימון ישיר וכמנכ"ל הסטארט-אפ  Carwiz בבעלות מימון ישיר מונה לתפקיד מנכ''ל חברת הבת של מימון ישיר, מימון ישיר נדל''ן ומשכנתאות. חברת המשכנתאות של מימון ישיר החלה את פעילותה בשנת 2022, וכבר בדוחות הכספיים האחרונים דיווחה החברה על תיק משכנתאות המתקרב למיליארד ₪ ועל מעבר לרווחיות בתחום, מוקדם מהצפוי . האסטרטגיה העסקית של החברה קבעה הגעה ליעד של 3% נתח שוק תוך 5 שנים. שמוליק בר חן מחליף את ערן גולן, שמונה לאחרונה לתפקיד מנכ''ל מימון ישיר.  

בר חן נמנה עם חברי ההנהלה המייסדת של מימן ישיר, והיה בין הבכירים שמיצבו את החברה בתור חברת האשראי החוץ צרכני מהמובילות בישראל. 
אדם שבו שכיהן עד היום כמנהל מערך השטח באגף המכירות בחברה, יחליף את בר חן בתפקיד וימונה לסמנכ''ל המכירות של מימון ישיר. במהלך הקריירה של שבו במימון ישיר, שימש בשורה של תפקידים בהם היה שותף לפרויקטי הדגל של החברה, והוביל לשינויים עסקיים אסטרטגיים אשר שדרגו את תחום מכירות האשראי הצרכני בתחום הרכב. 
ערן גולן, מנכ''ל מימון ישיר, מסר: "אני מברך את שמוליק ואדם על תפקידיהם החדשים, ובטוח כי מינויים אלו יסייעו להמשך צמיחתה של החברה והובלתה  כגורם משמעותי בענף האשראי החוץ בנקאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה